TY - CONF AU - Baum, M AU - Schwens, C AU - Kabst, Rüdiger ID - 6306 TI - Are networks always beneficial? An empirical analysis on the relationship between knowledge intensity and international new venturing ER - TY - CONF AU - Haus, I AU - Steinmetz, Holger AU - Isidor, R AU - Kabst, Rüdiger ID - 6309 TI - Der Einfluss des Geschlechts auf die Gründungsintention – Ein meta-analytisches Pfadmodell (The influence of gender on entrepreneurial intention – a meta-analytical path model) ER - TY - CONF AU - Baum, M AU - Schwens, C AU - Kabst, Rüdiger ID - 6315 TI - Different types of international new ventures: A latent class analysis ER - TY - CONF AU - Baum, M AU - Schwens, C AU - Kabst, Rüdiger ID - 6318 TI - The different types of international new ventures: A latent class analysis ER - TY - CONF AU - Baum, M AU - Kabst, Rüdiger ID - 6321 TI - The impact of employer awards on employer knowledge and applicant attraction: The moderating influence of corporate brand awareness ER - TY - JOUR AU - Eggert, Andreas AU - Ulaga, Wolfgang ID - 4858 IS - 8 JF - Industrial Marketing Management TI - Managing customer share in key supplier relationships ER - TY - JOUR AU - Wagner, Stephan M AU - Eggert, Andreas AU - Lindemann, Eckhard ID - 4859 IS - 8 JF - Journal of business research TI - Creating and appropriating value in collaborative relationships ER - TY - CHAP AU - Eggert, Andreas AU - Garnefeld, Ina ID - 4960 SN - 978-3-8349-1413-2 T2 - Handbuch Kundenbindungsmanagement TI - Kundenbindung auf Basis des Relationship Value ER - TY - JOUR AU - Thommes, Kirsten AU - Weiland, Katrin ID - 4974 IS - 1 JF - European Management Journal TI - Explanatory factors for firms’ use of temporary agency work in Germany ER - TY - JOUR AU - Zapkau, F B AU - Schwens, C AU - Kabst, Rüdiger ID - 5554 IS - 7 JF - Zeitschrift für Betriebswirtschaft (ZfB). TI - Die Wirkung ausländischer Direktinvestitionen auf die Beschäftigung im Heimatmarkt: Eine empirische Analyse des deutschen Mittelstands. VL - 80 ER -