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It thus sheds light on the positioning movements performed by the writing selves through language. The analyses show various utterance movements traversing the chronotopes involved, ranging from refractions of movements between the writers’ inner dialogues and their texts to retrospective imperatives with a developmental potential. This “dialogical volume” of speech activity presenting itself in writing can contribute to our understanding of the interplay of language and the self.","lang":"eng"}],"article_type":"original","page":"479-503","citation":{"ieee":"A. Karsten, “Writing: Movements of the self,” Theory & Psychology, vol. 24, no. 4, pp. 479–503, 2014, doi: 10.1177/0959354314541020.","short":"A. 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Intermediale Lektüre(n). Ein Konzept für Zu- und Übergänge in intermedialen Lehr- und Lernarrangements. In: Weinkauff G, Dettmar U, Möbius T, Tomkowiak I, eds. Kinder- und Jugendliteratur in Medienkontexten. Adaption – Hybridisierung – Intermedialität - Konvergenz. Peter Lang; 2014:179-198.","apa":"Kruse, I. (2014). Intermediale Lektüre(n). Ein Konzept für Zu- und Übergänge in intermedialen Lehr- und Lernarrangements. In G. Weinkauff, U. Dettmar, T. Möbius, & I. Tomkowiak (Eds.), Kinder- und Jugendliteratur in Medienkontexten. Adaption – Hybridisierung – Intermedialität - Konvergenz (pp. 179–198). Peter Lang.","ieee":"I. Kruse, “Intermediale Lektüre(n). Ein Konzept für Zu- und Übergänge in intermedialen Lehr- und Lernarrangements,” in Kinder- und Jugendliteratur in Medienkontexten. Adaption – Hybridisierung – Intermedialität - Konvergenz, G. Weinkauff, U. Dettmar, T. Möbius, and I. Tomkowiak, Eds. Frankfurt a.M: Peter Lang, 2014, pp. 179–198.","short":"I. Kruse, in: G. Weinkauff, U. 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Goller, “„Ich muss mal um Rat/Bestätigung/kollektives Aufregen bitten“ – Kommunikations(t)räume für Lehrkräfte,” in Lernräume: Gestaltung von Lernumgebungen für die Weiterbildung, W. Wittwer, A. Diettrich, and M. Walber, Eds. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, 2014, p. S. 184-203.","ama":"Jahn RW, Goller M. „Ich muss mal um Rat/Bestätigung/kollektives Aufregen bitten“ – Kommunikations(t)räume für Lehrkräfte. In: Wittwer W, Diettrich A, Walber M, eds. Lernräume: Gestaltung von Lernumgebungen für die Weiterbildung. Springer Fachmedien Wiesbaden; 2014:S. 184-203. doi:10.1007/978-3-658-06371-9_11","apa":"Jahn, R. W., & Goller, M. (2014). „Ich muss mal um Rat/Bestätigung/kollektives Aufregen bitten“ – Kommunikations(t)räume für Lehrkräfte. In W. Wittwer, A. Diettrich, & M. Walber (Eds.), Lernräume: Gestaltung von Lernumgebungen für die Weiterbildung (p. S. 184-203). 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