TY - GEN AU - Huybrechts, Yves ID - 49758 TI - "Vlaanderen Feest! - Der flämische Feiertag 2023" (VIDEO) ER - TY - CONF AU - Keküllüoglu, Dilara AU - Acar, Yasemin ID - 47303 T2 - 44th IEEE Symposium on Security and Privacy, SP 2023, San Francisco, CA, USA, May 21-25, 2023 TI - "We are a startup to the core": A qualitative interview study on the security and privacy development practices in Turkish software startups ER - TY - CONF AU - Daniel-Söltenfuß, Desiree ID - 50283 TI - „Wir fahren jetzt nicht mit’m Mercedes vor, wenn man sich nachher eigentlich nur ‘n Polo leisten kann.“ Vorstellungen von Transfer in Theorie und Praxis der Beruflichen Bildung und ihre Implikationen ER - TY - CONF AU - Engemann, Mario ID - 49987 TI - "Wir machen dann das, worauf wir Bock haben" - Eine empirische Analyse zur Bedeutung fachdidaktischer Überzeugungen für die unterrichtsbezogene Lehrerkooperation ER - TY - CONF AU - Amft, Sabrina AU - Höltervennhoff, Sandra AU - Huaman, Nicolas AU - Acar, Yasemin AU - Fahl, Sascha ED - Kelley, Patrick Gage ED - Kapadia, Apu ID - 47305 T2 - Nineteenth Symposium on Usable Privacy and Security, SOUPS 2023, Anaheim, CA, USA, August 5-7, 2023 TI - "Would You Give the Same Priority to the Bank and a Game? I Do Not!" Exploring Credential Management Strategies and Obstacles during Password Manager Setup ER - TY - GEN AU - Kundisch, Dennis ID - 46491 TI - #DIGITALENTS - Digital Talents Programm geht in die zweite Runde VL - 1 ER - TY - JOUR AU - Degeling, Jasmin ID - 50813 IS - 1 JF - feministische studien: Feministisches Erinnern TI - #SayTheirNames: Widerständige Medien der Erinnerung rechter Gewalt«, mit Sarah Horn VL - 41 ER - TY - JOUR AU - Behler, Felix ID - 49197 IS - 3 JF - Anglica: An International Journal of English Studies TI - 'He'd seen it in the words of Owen and Brooke': The Influence of Great War Poetry on Post-Millennium Soldier Poetry VL - 23 ER - TY - JOUR AU - Zdoupas, Philippos AU - Laubenstein, Désirée ID - 45324 IS - 3 JF - Social Sciences TI - ‘I Feel Well, Accepted and Competent in School’—Determinants of Self-Perceived Inclusion and Academic Self-Concept in Students with Diagnosed Behavioral, Emotional and Social Difficulties (BESD) VL - 12 ER - TY - CHAP AU - Mildorf, Jarmila ED - King, Martina ED - Kindt, Tom ID - 49042 SN - 9783111314310 T2 - Narrative Structure and Narrative Knowing in Medicine and Science TI - ‘I had a patient who…’: Narratives of Vicarious Experience in GPs’ Discourse on Domestic Violence VL - 90 ER -