TY - CHAP AU - Herzig, Bardo ED - Reinke de Buitrago, S. ID - 33248 SN - 978-3658370428 T2 - Radikalisierungsnarrative online. Perspektiven und Lehren aus Wissenschaft und Prävention TI - Medienbildung als Radikalisierungsprävention? ER - TY - CHAP AU - Herzig, Bardo AU - Martin, Alexander ED - Püttmann, C. ED - Wortmann, E. ID - 33247 SN - 978-3825256203 T2 - Handbuch Pädagogikunterricht TI - Lehren und Lernen mit (digitalen) Medien im Pädagogikunterricht ER - TY - CONF AU - Claes, Leander AU - Feldmann, Nadine AU - Schulze, Veronika AU - Jurgelucks, Benjamin AU - Walther, Andrea AU - Henning, Bernd ID - 6553 T2 - Fortschritte der Akustik - DAGA 2022 TI - Identification of piezoelectric material parameters using optimised multi-electrode specimens ER - TY - CHAP AU - Goller, Michael AU - Hilkenmeier, Frederic ID - 33268 SN - 2210-5549 T2 - Methods for Researching Professional Learning and Development TI - PLS-Based Structural Equation Modelling: An Alternative Approach to Estimating Complex Relationships Between Unobserved Constructs ER - TY - CHAP AU - Goller, Michael AU - Kyndt, Eva AU - Paloniemi, Susanna AU - Damşa, Crina ID - 33266 SN - 2210-5549 T2 - Methods for Researching Professional Learning and Development TI - Addressing Methodological Challenges in Research on Professional Learning and Development ER - TY - CHAP AU - Leidig, Susann AU - Köhler, Hanna AU - Caruso, Carina AU - Goller, Michael ID - 33271 SN - 2210-5549 T2 - Methods for Researching Professional Learning and Development TI - Q Method: Assessing Subjectivity Through Structured Ranking of Items ER - TY - CHAP AU - Steffen, Bianca AU - Pouta, Maikki ID - 33269 SN - 2210-5549 T2 - Methods for Researching Professional Learning and Development TI - Participant’s Video Annotations as a Database to Measure Professional Development ER - TY - CHAP AU - Rausch, Andreas AU - Goller, Michael AU - Steffen, Bianca ID - 33267 SN - 2210-5549 T2 - Methods for Researching Professional Learning and Development TI - Uncovering Informal Workplace Learning by Using Diaries ER - TY - CHAP AU - Harteis, Christian ID - 33270 SN - 2210-5549 T2 - Methods for Researching Professional Learning and Development TI - Delphi-Technique as a Method for Research on Professional Learning ER - TY - JOUR AU - Goller, Michael AU - Steffen, Bianca AU - Lau, D. ID - 32094 IS - 33 JF - Professionalisierung der Gesundheitsberufe. Berufliche und hochschulische Bildung im Spiegel aktueller Forschung TI - Kompetenzerwerb auf der Schulstation: Eine Mixed-Methods-Replikationsstudie ER -