2 Publications
2025 | Conference Abstract | LibreCat-ID: 62920
Fox ML, Peeters H, Fechner S. KI-Einsatz durch Lernende im Erkenntnisgewinnungsprozess - ein Review. In: GDCP Jahrestagung. ; 2025.
LibreCat
2025 | Conference Abstract | LibreCat-ID: 62921
Fox ML, Peeters H, Fechner S. How can students be supported by ChatGPT as a tutor in hands-on chemistry education? In: Conference of The European Science Education Research Association (ESERA). ; 2025.
LibreCat
2 Publications
2025 | Conference Abstract | LibreCat-ID: 62920
Fox ML, Peeters H, Fechner S. KI-Einsatz durch Lernende im Erkenntnisgewinnungsprozess - ein Review. In: GDCP Jahrestagung. ; 2025.
LibreCat
2025 | Conference Abstract | LibreCat-ID: 62921
Fox ML, Peeters H, Fechner S. How can students be supported by ChatGPT as a tutor in hands-on chemistry education? In: Conference of The European Science Education Research Association (ESERA). ; 2025.
LibreCat