{"date_created":"2022-08-27T16:25:08Z","editor":[{"first_name":"U","last_name":"Stitzinger","full_name":"Stitzinger, U"},{"last_name":"Salat","full_name":"Salat, S","first_name":"S"},{"last_name":"Lüdtke","full_name":"Lüdtke, U","first_name":"U"}],"status":"public","date_updated":"2022-09-25T01:40:10Z","page":"185-191","publication":"Language and inclusion as an opportunity?! Expertise and innovation for day-care centers, schools and practices","_id":"33216","citation":{"short":"T. Ulrich, in: U. Stitzinger, S. Salat, U. Lüdtke (Eds.), Language and Inclusion as an Opportunity?! Expertise and Innovation for Day-Care Centers, Schools and Practices, Idstein: Schulz Kirchner, 2016, pp. 185–191.","ama":"Ulrich T. Grammatische Fähigkeiten deutschsprachiger Kinder zwischen vier und neun Jahren mit Fokus auf dem Kasuserwerb. In: Stitzinger U, Salat S, Lüdtke U, eds. Language and Inclusion as an Opportunity?! Expertise and Innovation for Day-Care Centers, Schools and Practices. Idstein: Schulz Kirchner; 2016:185-191.","ieee":"T. Ulrich, “Grammatische Fähigkeiten deutschsprachiger Kinder zwischen vier und neun Jahren mit Fokus auf dem Kasuserwerb,” in Language and inclusion as an opportunity?! Expertise and innovation for day-care centers, schools and practices, U. Stitzinger, S. Salat, and U. Lüdtke, Eds. Idstein: Schulz Kirchner, 2016, pp. 185–191.","chicago":"Ulrich, Tanja. “Grammatische Fähigkeiten Deutschsprachiger Kinder Zwischen Vier Und Neun Jahren Mit Fokus Auf Dem Kasuserwerb.” In Language and Inclusion as an Opportunity?! Expertise and Innovation for Day-Care Centers, Schools and Practices, edited by U Stitzinger, S Salat, and U Lüdtke, 185–91. Idstein: Schulz Kirchner, 2016.","apa":"Ulrich, T. (2016). Grammatische Fähigkeiten deutschsprachiger Kinder zwischen vier und neun Jahren mit Fokus auf dem Kasuserwerb. In U. Stitzinger, S. Salat, & U. Lüdtke (Eds.), Language and inclusion as an opportunity?! Expertise and innovation for day-care centers, schools and practices (pp. 185–191). Idstein: Schulz Kirchner.","bibtex":"@inbook{Ulrich_2016, title={Grammatische Fähigkeiten deutschsprachiger Kinder zwischen vier und neun Jahren mit Fokus auf dem Kasuserwerb}, booktitle={Language and inclusion as an opportunity?! Expertise and innovation for day-care centers, schools and practices}, publisher={Idstein: Schulz Kirchner}, author={Ulrich, Tanja}, editor={Stitzinger, U and Salat, S and Lüdtke, U}, year={2016}, pages={185–191} }","mla":"Ulrich, Tanja. “Grammatische Fähigkeiten Deutschsprachiger Kinder Zwischen Vier Und Neun Jahren Mit Fokus Auf Dem Kasuserwerb.” Language and Inclusion as an Opportunity?! Expertise and Innovation for Day-Care Centers, Schools and Practices, edited by U Stitzinger et al., Idstein: Schulz Kirchner, 2016, pp. 185–91."},"user_id":"71124","publisher":"Idstein: Schulz Kirchner","language":[{"iso":"eng"}],"type":"book_chapter","department":[{"_id":"645"}],"author":[{"id":"94414","first_name":"Tanja","full_name":"Ulrich, Tanja","last_name":"Ulrich"}],"year":"2016","title":"Grammatische Fähigkeiten deutschsprachiger Kinder zwischen vier und neun Jahren mit Fokus auf dem Kasuserwerb"}