Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

18408 Publications


2000 | Journal Article | LibreCat-ID: 3248
Wehrheim H. Data Abstraction Techniques in the Validation of {CSP-OZ} Specifications. Formal Asp Comput. 2000;(3):147--164. doi:10.1007/s001650070026
LibreCat | DOI
 

2000 | Conference Abstract | LibreCat-ID: 6014
Calaminus D, Klöpfer E, Kundisch D, Wolfersberger P. Ein Contentmodell für den Multichannel Vertrieb von Finanzdienstleistungen. In: 3. FANTagung 2000. ; 2000.
LibreCat
 

2000 | Journal Article | LibreCat-ID: 6507
Platzner M. Reconfigurable accelerators for combinatorial problems. Computer. 2000;33(4):58-60. doi:10.1109/2.839322
LibreCat | DOI
 

2000 | Book Chapter | LibreCat-ID: 6223
Friedrich A, Kabst R, Rodehuth M, Weber W. Job Rotation: An Empirical Analysis on the Utilization and Strategic Integration in European Companies. In: Brewster C, Mayrhofer W, Morley M, eds. New Challenges for European Human Resource Management. Houndmills/Basingstoke: Macmillan Press; 2000:56-71.
LibreCat
 

2000 | Conference Paper | LibreCat-ID: 6691
Bendfeld J, Bettenwort G, Drilling C, et al. MODEL FOR EVALUATING MPP METHODS FOR GRID-CONNECTED PV PLANTS. In: Proceedings of the 16th European Photovoltaic Solar Energy Congress and Exhibition, 1-5 May 2000, Glasgow United Kingdom. ; 2000.
LibreCat
 

2000 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7543
Kremer H-H, Wilbers K. Telekooperatives Lehren und Lernen - Erfahrungen aus dem virtuellen Seminar “WiPäd München - Köln.” In: Straka GA, Bader R, Sloane PFE, eds. Perspektiven der Berufs- und Wirtschaftspädagogik. Forschungsberichte der Sektion Berufs- und Wirtschaftspädagogik der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft - Frühjahrstagung 2000. Opladen; 2000:159-170.
LibreCat
 

2000 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7550
Kremer H-H, Sloane PFE. Präzisierung: Fächer- und lernortübergreifende Ausbildungskonzepte. In: Sloane PFE, ed. Fächer- und lernortübergreifender Unterricht (FäLoU). Beiträge im Kontext des DFG-Schwerpunktprogramms “Lehr-Lern-Prozesse in der kaufmännischen Erstausbildung.” Markt Schwaben; 2000:15-32.
LibreCat
 

2000 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7555
Kremer H-H, Sloane PFE. Präzisierung: Entwicklungswege und -beispiel. In: Sloane PFE, ed. Fächer- und lernortübergreifender Unterricht (FäLoU). Beiträge im Kontext des DFG-Schwerpunktprogramms “Lehr-Lern-Prozesse in der kaufmännischen Erstausbildung.” Markt Schwaben; 2000:33-44.
LibreCat
 

2000 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7562
Kremer H-H, Sloane PFE. DFG-Projekt “FäLoU”: Evaluationskonzept. In: Sloane PFE, ed. Fächer- und lernortübergreifender Unterricht (FäLoU). Beiträge im Kontext des DFG-Schwerpunktprogramms “Lehr-Lern-Prozesse in der kaufmännischen Erstausbildung.” Markt Schwaben; 2000:81-83.
LibreCat
 

2000 | Conference Paper | LibreCat-ID: 7872
Engels G, Heckel R. Graph Transformation as a Conceptual and Formal Framework for System Modeling and Model Evolution. In: Proceedings of the 27th International Colloquium on Automata, Languages and Programming (ICALP 2000), Geneva (Switzerland). Vol 1853. LNCS. Berlin/Heidelberg: Springer; 2000:127-150. doi:http://dx.doi.org/10.1007/3-540-45022-X_12
LibreCat | DOI
 

Search

Filter Publications

Display / Sort

Sorted by: Publishing Year , First Author
Citation Style: AMA

Export / Embed