Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

14017 Publications


2000 | Conference Abstract | LibreCat-ID: 6014
D. Calaminus, E. Klöpfer, D. Kundisch, and P. Wolfersberger, “Ein Contentmodell für den Multichannel Vertrieb von Finanzdienstleistungen,” in 3. FANTagung 2000, Siegen, Germany, 2000.
LibreCat
 

2000 | Journal Article | LibreCat-ID: 6507
M. Platzner, “Reconfigurable accelerators for combinatorial problems,” Computer, vol. 33, no. 4, pp. 58–60, 2000.
LibreCat | DOI
 

2000 | Book Chapter | LibreCat-ID: 6223
A. Friedrich, R. Kabst, M. Rodehuth, and W. Weber, “Job Rotation: An Empirical Analysis on the Utilization and Strategic Integration in European Companies,” in New Challenges for European Human Resource Management, C. Brewster, W. Mayrhofer, and M. Morley, Eds. Houndmills/Basingstoke: Macmillan Press, 2000, pp. 56–71.
LibreCat
 

2000 | Conference Paper | LibreCat-ID: 6691
J. Bendfeld et al., “MODEL FOR EVALUATING MPP METHODS FOR GRID-CONNECTED PV PLANTS,” in Proceedings of the 16th European Photovoltaic Solar Energy Congress and Exhibition, 1-5 May 2000, Glasgow United Kingdom, 2000.
LibreCat
 

2000 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7543
H.-H. Kremer and K. Wilbers, “Telekooperatives Lehren und Lernen - Erfahrungen aus dem virtuellen Seminar ‘WiPäd München - Köln,’” in Perspektiven der Berufs- und Wirtschaftspädagogik. Forschungsberichte der Sektion Berufs- und Wirtschaftspädagogik der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft - Frühjahrstagung 2000, G. A. Straka, R. Bader, and P. F. E. Sloane, Eds. Opladen, 2000, pp. 159–170.
LibreCat
 

2000 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7550
H.-H. Kremer and P. F. E. Sloane, “Präzisierung: Fächer- und lernortübergreifende Ausbildungskonzepte,” in Fächer- und lernortübergreifender Unterricht (FäLoU). Beiträge im Kontext des DFG-Schwerpunktprogramms “Lehr-Lern-Prozesse in der kaufmännischen Erstausbildung,” P. F. E. Sloane, Ed. Markt Schwaben, 2000, pp. 15–32.
LibreCat
 

2000 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7555
H.-H. Kremer and P. F. E. Sloane, “Präzisierung: Entwicklungswege und -beispiel,” in Fächer- und lernortübergreifender Unterricht (FäLoU). Beiträge im Kontext des DFG-Schwerpunktprogramms “Lehr-Lern-Prozesse in der kaufmännischen Erstausbildung,” P. F. E. Sloane, Ed. Markt Schwaben, 2000, pp. 33–44.
LibreCat
 

2000 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7562
H.-H. Kremer and P. F. E. Sloane, “DFG-Projekt ‘FäLoU’: Evaluationskonzept,” in Fächer- und lernortübergreifender Unterricht (FäLoU). Beiträge im Kontext des DFG-Schwerpunktprogramms “Lehr-Lern-Prozesse in der kaufmännischen Erstausbildung,” P. F. E. Sloane, Ed. Markt Schwaben, 2000, pp. 81–83.
LibreCat
 

2000 | Conference Paper | LibreCat-ID: 7872
G. Engels and R. Heckel, “Graph Transformation as a Conceptual and Formal Framework for System Modeling and Model Evolution,” in Proceedings of the 27th International Colloquium on Automata, Languages and Programming (ICALP 2000), Geneva (Switzerland), 2000, vol. 1853, pp. 127–150.
LibreCat | DOI
 

2000 | Conference Paper | LibreCat-ID: 7877
K. Mehner and A. Wagner, “Visualizing the Synchronization of Java-Threads with UML,” in Proceedings of the IEEE International Symposium on Visual Languages (VL 2000), Seattle (Washington), 2000, pp. 199–206.
LibreCat
 

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: IEEE

Export / Embed