Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

9497 Publications


2019 | Journal Article | LibreCat-ID: 14910
A. Majdanska and Y. Wu, “Using Impact Evaluation to Examine Domestic and International Cooperative Compliance Programs,” Tax Notes International, vol. 93, no. 10, pp. 1045–1065, 2019.
LibreCat
 

2019 | Newspaper Article | LibreCat-ID: 14903
S. Arsenkerschbaumer and C. Sureth-Sloane, “Aus Daten müssen Informationen werden,” Frankfurter Allgemeine Zeitung, no. 209, 2019.
LibreCat
 

2019 | Journal Article | LibreCat-ID: 14028
V. Bengs and H. Holzmann, “Adaptive confidence sets for kink estimation,” Electronic Journal of Statistics, pp. 1523–1579, 2019.
LibreCat | DOI
 

2019 | Conference Paper | LibreCat-ID: 15014
E. Hüllermeier, I. Couso, and S. Diestercke, “Learning from Imprecise Data: Adjustments of Optimistic and Pessimistic Variants,” in Proceedings SUM 2019, International Conference on Scalable Uncertainty Management, 2019.
LibreCat
 

2019 | Working Paper | LibreCat-ID: 15204
F. Aslan, P. Duman, and W. Trockel, Duality for General TU-games Redefined, vol. 121. CIE Working Paper Series, Paderborn University, 2019.
LibreCat | Files available
 

2019 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 15026
B. Bentfeld, Reputation in der Sharing Economy - Eine ökonometrische Analyse des Zusammenhangs zwischen Online-Bewertungen und Nachfrage am Beispiel von Airbnb. Universität Paderborn, 2019.
LibreCat
 

2019 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 13804
S. S. Lo Tauro, Worüber sprechen Ihre Kunden? Anwendung und Evaluation von Text Mining auf Online-Kundenbewertungen am Beispiel von Google Maps Reviews. Universität Paderborn, 2019.
LibreCat
 

2019 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 13746
D. P. Recker, Kreativitäts-Experimente in der Wirtschaftsinformatik - Ein systematischer Literaturüberblick. Universität Paderborn, 2019.
LibreCat
 

2019 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 13450
L. Schiller, Mechanismen zur Aggregation der Meinungen einer Crowd - Ein klassifizierender Literaturüberblick. Universität Paderborn, 2019.
LibreCat
 

2019 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 13575
B. Petrovic, Eine deskriptive Analyse der Verteilung von Online-Bewertungen auf digitalen B2B-Märkten. Universität Paderborn, 2019.
LibreCat
 

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: IEEE

Export / Embed