Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

305 Publications


2021 | Book (Editor) | LibreCat-ID: 21825
Tönnies, M., & Schlieper, H. (Eds.). (2021). Gattung und Geschlecht: Konventionen und Transformationen eines Paradigmas (Vol. 21). Harrassowitz.
LibreCat
 

2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 21914
Meer, P., Hartmann, J., & Rumlich, D. (2021). Folklinguistic perceptions of Global Englishes among German learners of English. European Journal of Applied Linguistics, 9(1), 391–416. https://doi.org/10.1515/eujal-2020-0014
LibreCat | DOI
 

2021 | Book Chapter | LibreCat-ID: 26084
Mindt, I., & Rebekka, S. (2021). Student engagement in digitalen Lehr-Lern-Szenarien. In I. Neiske, J. Osthushenrich, N. Schaper, U. Trier, & N. Vöing (Eds.), Hochschule auf Abstand. Ein multiperspektivischer Zugang zur digitalen Lehre. (pp. 117–140). transcript. https://doi.org/10.14361/9783839456903-009
LibreCat | DOI
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 20861
Strauß, S. (2020). Ageing (Female) Bodies and Mortality in Eighteenth-Century Poetry. In S. Strauß & S. Schäfer-Althaus (Eds.), Transient Bodies in Anglophone Literature and Culture (pp. 205–226). Heidelberg: Winter.
LibreCat
 

2020 | Book (Editor) | LibreCat-ID: 9711
Strauß, S., & Schäfer-Althaus, S. (Eds.). (2020). Transient Bodies in Anglophone Literature and Culture. Heidelberg: Winter.
LibreCat
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 21915
Matz, F., & Rumlich, D. (2020). Englischsprachige Jugendbücher innerhalb und außerhalb des Englischunterrichts – Young Adult Fiction als empirischer Gegenstand der Literaturdidaktik. In A. Grünewald, M. Hethey, & K. Struve (Eds.), KONTROVERS. Literaturdidaktik meets Literaturwissenschaft (pp. 159–176). Trier, Germany: Wissenschaftlicher Verlag Trier.
LibreCat
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 22470
Schmidt, R., Dietrich, N., & Mindt, I. (2020). Viele Wege führen nach Rom - Möglichkeiten und Modelle des Inverted-Classroom-Modells aus interdisziplinärer Sicht. In M. Beißwenger (Ed.), Digitale Innovationen und Kompetenzen in der Lehramtsausbildung. https://doi.org/10.17185/duepublico/73330
LibreCat | DOI
 

2020 | Conference Paper | LibreCat-ID: 15635
Kersting, J., & Geierhos, M. (2020). Neural Learning for Aspect Phrase Extraction and Classification in Sentiment Analysis. In Proceedings of the 33rd International Florida Artificial Intelligence Research Symposium (FLAIRS) Conference (pp. 282--285). North Miami Beach, FL, USA: AAAI.
LibreCat | Files available
 

2020 | Journal Article | LibreCat-ID: 20862
Strauß, S. (2020). Visualising Memory Loss and the Politics of Representation in Contemporary Portraiture. Journal for the Study of British Cultures, 27(1), 63–76.
LibreCat
 

2020 | Journal Article | LibreCat-ID: 21896
Rumlich, D. (2020). Bilingual education in monolingual contexts: a comparative perspective. The Language Learning Journal, 48(1), 115–119. https://doi.org/10.1080/09571736.2019.1696879
LibreCat | DOI
 

Filters and Search Terms

department=1

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: APA

Export / Embed