Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

543 Publications


2004 | Journal Article | LibreCat-ID: 4891
Occupational job creation: patterns and implications
R. Fahr, U. Sunde, Oxford Economic Papers (2004) 407--435.
LibreCat
 

2004 | Book Chapter | LibreCat-ID: 6215
International komparatives Personalmanagement: Evidenz, Methodik & Klassiker des "Cranfield Projects on International Human Resource Management"
R. Kabst, C. Brewster, in: E. Gaugler, W.A. Oechsler, W. Weber (Eds.), Handwörterbuch Des Personalwesens, 3rd ed., Stuttgart, 2004, pp. 937–944.
LibreCat
 

2004 | Journal Article | LibreCat-ID: 5596
Human Resource Management for International Joint Ventures: Expatriation and Selective Control
R. Kabst, International Journal of Human Resource Management. 15 (2004) 1–16.
LibreCat
 

2004 | Report | LibreCat-ID: 4900
A Comparative Analysis of Job Entry Methods in Japan, the US and Europe (Japanese)
K. Toshihiro, H. Yoshio, A. Masahiro, R. Fahr, A Comparative Analysis of Job Entry Methods in Japan, the US and Europe (Japanese), 2004.
LibreCat
 

2004 | Journal Article | LibreCat-ID: 4830
Wettbewerbsfähigkeit und Dynamik institutioneller Standortbedingungen: Ein empirischer Test des „Varieties-of-Capitalism “-Ansatzes
M. Paunescu, M. Schneider, Schmollers Jahrbuch: Journal of Applied Social Science Studies/Zeitschrift für Wirtschafts-und Sozialwissenschaften (2004) 31--59.
LibreCat
 

2004 | Book Chapter | LibreCat-ID: 6216
The Netherlands and Germany: Flexibility or Rigidity
B. Dietz, J. Hoogendoorn, R. Kabst, A. Schmelter, in: C. Brewster, W. Mayrhofer, M. Moley (Eds.), Human Resource Management in Europe: Evidence of Convergence?, Oxford et al., 2004, pp. 73–94.
LibreCat
 

2003 | Book Chapter | LibreCat-ID: 6218
Internationales Personalmanagement
M. Festing, R. Kabst, W. Weber, in: W. Breuer, M. Gürtler (Eds.), Internationales Management: Betriebswirtschaftslehre Der Internationalen Unternehmung, Wiesbaden, 2003, pp. 163–204.
LibreCat
 

2003 | Journal Article | LibreCat-ID: 4895
Key Account Managers' Role Within the Value Creation Process of Collaborative Relationships
L. Georges, A. Eggert, Journal of Business-to-Business Marketing 10 (2003) 1–22.
LibreCat | DOI
 

2003 | Journal Article | LibreCat-ID: 5603 LibreCat
 

2003 | Journal Article | LibreCat-ID: 4896 LibreCat | DOI
 

2003 | Book | LibreCat-ID: 4909
Occupational Mobility and Occupational Matching: Some Implications for Career Choice and Labor Market Policy
R. Fahr, Occupational Mobility and Occupational Matching: Some Implications for Career Choice and Labor Market Policy, 2003.
LibreCat
 

2002 | Journal Article | LibreCat-ID: 4893 LibreCat
 

2002 | Journal Article | LibreCat-ID: 4901
Customer perceived value: a substitute for satisfaction in business markets?
A. Eggert, W. Ulaga, Journal of Business & Industrial Marketing 17 (2002) 107–118.
LibreCat | DOI
 

2002 | Misc | LibreCat-ID: 6394
IT-Fachkräfte: Unternehmensbedarf und Qualifizierungsprofile - Eine empirische Studie in deutschen und europäischen Unternehmen, Paderborn 2002
W. Weber, R. Kabst, J. Habich, IT-Fachkräfte: Unternehmensbedarf Und Qualifizierungsprofile - Eine Empirische Studie in Deutschen Und Europäischen Unternehmen, Paderborn 2002, 2002.
LibreCat
 

2002 | Journal Article | LibreCat-ID: 4899 LibreCat | DOI
 

2002 | Journal Article | LibreCat-ID: 5604
Outsourcing und Professionalisierung in der Personalarbeit: Eine transaktionskostentheoretisch orientierte Studie
W. Matiaske, R. Kabst, Zeitschrift Für Personalforschung, Sonderband “Neue Formen Der Beschäftigung Und Personalpolitik” (2002) 247–271.
LibreCat
 

2002 | Conference (Editor) | LibreCat-ID: 4931
Proceedings of the 10th International Colloquium in Relationship Marketing.
F. Bliemel, A. Eggert, G. Fassott, eds., Proceedings of the 10th International Colloquium in Relationship Marketing., 2002.
LibreCat
 

2002 | Book (Editor) | LibreCat-ID: 4936
eCRM – Electronic Customer Relationship Manage¬ment: Management der Kundenbeziehungen im Internet-Zeitalter.
A. Eggert, G. Fassott, eds., ECRM – Electronic Customer Relationship Manage¬ment: Management Der Kundenbeziehungen Im Internet-Zeitalter., 2002.
LibreCat
 

2002 | Misc | LibreCat-ID: 6134
Internationale Vergleichsuntersuchung schreckt auf: Deutsches Personalmanagement offenbar nicht immer Spitze
W. Weber, R. Kabst, Internationale Vergleichsuntersuchung Schreckt Auf: Deutsches Personalmanagement Offenbar Nicht Immer Spitze, 2002.
LibreCat
 

2002 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7461
Kundenbeziehungsmanagement für elektronische Dienstleistungen
G. Fassott, A. Eggert, in: M. Bruhn , B. Stauss (Eds.), Jahrbuch Dienstleistungsmanagement 2002: Electronic Services, Gabler, Wiesbaden, 2002, pp. 491–512.
LibreCat
 

Filters and Search Terms

department=178

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: Default

Export / Embed