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2879 Publications
2022 | Conference Paper | LibreCat-ID: 31063
A Rollercoaster of Emotions – A Semantic Analysis of Fundraising Campaigns over the Course of the COVID-19 Pandemic
N. Grieger, J. Seutter, D. Kundisch, in: Proceedings of the 28th Americas Conference on Information Systems (AMCIS), n.d.
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N. Grieger, J. Seutter, D. Kundisch, in: Proceedings of the 28th Americas Conference on Information Systems (AMCIS), n.d.
2022 | Conference Abstract | LibreCat-ID: 30916
Online Reviews in B2B Markets: A Qualitative Study of Underlying Motivations
J. Seutter, in: Proceedings of the 30th European Conference on Information Systems (ECIS), n.d.
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J. Seutter, in: Proceedings of the 30th European Conference on Information Systems (ECIS), n.d.
2022 | Conference Abstract | LibreCat-ID: 31062
How the Display of the Transaction Count Affects the Purchase Intention
M. Poniatowski, in: Proceedings of the 28th Americas Conference on Information Systems (AMCIS), n.d.
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M. Poniatowski, in: Proceedings of the 28th Americas Conference on Information Systems (AMCIS), n.d.
2022 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 32593
Killing the Restaurant Industry Softly? Eine deskriptive Analyse von Restaurantbewertungen vor und nach dem Eintritt von Lieferdienstplattformen
B.M. Piesik, Killing the Restaurant Industry Softly? Eine deskriptive Analyse von Restaurantbewertungen vor und nach dem Eintritt von Lieferdienstplattformen, Universität Paderborn, 2022.
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B.M. Piesik, Killing the Restaurant Industry Softly? Eine deskriptive Analyse von Restaurantbewertungen vor und nach dem Eintritt von Lieferdienstplattformen, Universität Paderborn, 2022.
2022 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 30976
Einmal Pandemie, nie mehr Sharing Economy? Eine ökonometrische Analyse der Auswirkungen der Covid-19 Pandemie auf Sharing Eco-nomy Plattformen
W. Katrin, Einmal Pandemie, nie mehr Sharing Economy? Eine ökonometrische Analyse der Auswirkungen der Covid-19 Pandemie auf Sharing Eco-nomy Plattformen, Universität Paderborn, 2022.
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W. Katrin, Einmal Pandemie, nie mehr Sharing Economy? Eine ökonometrische Analyse der Auswirkungen der Covid-19 Pandemie auf Sharing Eco-nomy Plattformen, Universität Paderborn, 2022.
2022 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 32364
Der Einfluss von Online-Bewertungen auf die Kaufentscheidung - Literaturüberblick
A. Gertner, Der Einfluss von Online-Bewertungen auf die Kaufentscheidung - Literaturüberblick, Universität Paderborn, 2022.
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A. Gertner, Der Einfluss von Online-Bewertungen auf die Kaufentscheidung - Literaturüberblick, Universität Paderborn, 2022.
2022 | Conference Paper | LibreCat-ID: 30939
Overcoming Silos: A Review of Business Model Modeling Languages for Business Ecosystems
C. Vorbohle, D. Kundisch, in: Proceedings of the 30th European Conference on Information Systems (ECIS), 2022.
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C. Vorbohle, D. Kundisch, in: Proceedings of the 30th European Conference on Information Systems (ECIS), 2022.
2022 | Conference Abstract | LibreCat-ID: 30734
Tackling Crises Together? - An Econometric Analysis of Charitable Crowdfunding During the COVID-19 Pandemic
M. Althaus, M. Poniatowski, D. Kundisch, in: 2022.
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M. Althaus, M. Poniatowski, D. Kundisch, in: 2022.
2022 | Conference Abstract | LibreCat-ID: 30212
Key Properties of Sustainable Business Ecosystem Relationships
C. Vorbohle, D. Kundisch, in: 2022.
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C. Vorbohle, D. Kundisch, in: 2022.
2022 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 29931
Covid Changes Everything? Eine deskriptive Analyse des Online-Bewertungsverhaltens vor und während der Corona-Pandemie
W. Kaspar, Covid Changes Everything? Eine deskriptive Analyse des Online-Bewertungsverhaltens vor und während der Corona-Pandemie, Universität Paderborn, 2022.
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W. Kaspar, Covid Changes Everything? Eine deskriptive Analyse des Online-Bewertungsverhaltens vor und während der Corona-Pandemie, Universität Paderborn, 2022.
2022 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 29343
Vom Bewertungssystem zur Produktplanung - Eine Taxonomie zu Bewertungssystemen aus Sicht der Produktplanung
L. Peters, Vom Bewertungssystem zur Produktplanung - Eine Taxonomie zu Bewertungssystemen aus Sicht der Produktplanung, Universität Paderborn, 2022.
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L. Peters, Vom Bewertungssystem zur Produktplanung - Eine Taxonomie zu Bewertungssystemen aus Sicht der Produktplanung, Universität Paderborn, 2022.
2022 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 30646
Erfolgsfaktoren von Crowdfunding-Plattformen
A.S. Amanzada, Erfolgsfaktoren von Crowdfunding-Plattformen, Universität Paderborn, 2022.
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A.S. Amanzada, Erfolgsfaktoren von Crowdfunding-Plattformen, Universität Paderborn, 2022.
2022 | Conference Paper | LibreCat-ID: 28999
Rollercoaster of Emotions – A Semantic Analysis of Fundraising Campaigns over the Course of the Covid-19 Pandemic
N. Grieger, J. Seutter, D. Kundisch, in: Tagungsband Der 17. Internationalen Tagung Wirtschaftsinformatik 2022, n.d.
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N. Grieger, J. Seutter, D. Kundisch, in: Tagungsband Der 17. Internationalen Tagung Wirtschaftsinformatik 2022, n.d.
2022 | Journal Article | LibreCat-ID: 30940
Wage Bargaining and Employment Revisited: Separability and Efficiency in Collective Bargaining
C.-J. Haake, T. Upmann, P. Duman, Scandinavian Journal of Economics (n.d.).
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| DOI
C.-J. Haake, T. Upmann, P. Duman, Scandinavian Journal of Economics (n.d.).
2022 | Working Paper | LibreCat-ID: 32106
Distortion through modeling asymmetric bargaining power
C.-J. Haake, T. Streck, Distortion through Modeling Asymmetric Bargaining Power, 2022.
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C.-J. Haake, T. Streck, Distortion through Modeling Asymmetric Bargaining Power, 2022.
2022 | Journal Article | LibreCat-ID: 34154 |

Same Different but not Same Same: Ethnic Discrimination in Application Procedures in the German Public Sector
T.F. Auer, H. Ekemen, C. Hagedorn, C. Heise, C. Rese, Empirical Economics Letters 21 (2022) 47–55.
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| Files available
T.F. Auer, H. Ekemen, C. Hagedorn, C. Heise, C. Rese, Empirical Economics Letters 21 (2022) 47–55.
2022 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 34131
Experimente im Bereich der Online-Bewertungen - Ein systematischer Literaturüberblick
J.A. Linnig, Experimente im Bereich der Online-Bewertungen - Ein systematischer Literaturüberblick, Universität Paderborn, 2022.
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J.A. Linnig, Experimente im Bereich der Online-Bewertungen - Ein systematischer Literaturüberblick, Universität Paderborn, 2022.
2022 | Working Paper | LibreCat-ID: 34114
Playing games with QCA: Measuring the explanatory power of single conditions with the Banzhaf index
C.-J. Haake, M. Schneider, Playing Games with QCA: Measuring the Explanatory Power of Single Conditions with the Banzhaf Index, 2022.
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| Download (ext.)
C.-J. Haake, M. Schneider, Playing Games with QCA: Measuring the Explanatory Power of Single Conditions with the Banzhaf Index, 2022.
2022 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 34119
Sustainable Automotive Industry - The Impact of Financial Stimuli on Consumers’ Decision-Making and Purchasing Behavior An Empirical Analysis of the German Automobile Market
M. Borgelt, Sustainable Automotive Industry - The Impact of Financial Stimuli on Consumers’ Decision-Making and Purchasing Behavior An Empirical Analysis of the German Automobile Market, Universität Paderborn, 2022.
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M. Borgelt, Sustainable Automotive Industry - The Impact of Financial Stimuli on Consumers’ Decision-Making and Purchasing Behavior An Empirical Analysis of the German Automobile Market, Universität Paderborn, 2022.
2022 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 34120
Online-Bewertungen im B2B-Marketing–Eine qualitative Untersuchung der Motive und Strategien im Bewertungsprozess von B2B-Online-Bewertungen
J. Meier zu Wickern, Online-Bewertungen im B2B-Marketing–Eine qualitative Untersuchung der Motive und Strategien im Bewertungsprozess von B2B-Online-Bewertungen, Universität Paderborn, 2022.
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J. Meier zu Wickern, Online-Bewertungen im B2B-Marketing–Eine qualitative Untersuchung der Motive und Strategien im Bewertungsprozess von B2B-Online-Bewertungen, Universität Paderborn, 2022.