Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

552 Publications


2014 | Journal Article | LibreCat-ID: 6445
Kremer, H. Hugo, and E. Rüschen. “Den Übergang erleben: Übergangshandeln an der Fakultät für Wirtschaftswissenschaften (Wissenschaftlicher Beitrag).” Zeitschrift für Hochschulentwicklung, vol. 9, no. 2, 2014.
LibreCat | Download (ext.)
 

2014 | Book Chapter | LibreCat-ID: 6446
Kremer, H. Hugo, et al. “Einleitung.” Kaufmännische Bildung. Sondierungen zu einer vernachlässigten Sinndimension, vol. 7–9, 2014.
LibreCat
 

2014 | Book Chapter | LibreCat-ID: 6447
Kremer, H. Hugo, et al. “Das Kaufmännische: Kaufmännische Bildung in der Ausbildungsvorbereitung .” Kaufmännische Bildung. Sondierungen zu einer vernachlässigten Sinndimension, 2014, pp. 118–34.
LibreCat
 

2014 | Journal Article | LibreCat-ID: 4424
Jenert, Tobias. “Implementing Outcome-Oriented Study Programmes at University: The Challenge of Academic Culture.” Zeitschrift Für Hochschulentwicklung, vol. 9, no. 2, Forum Neue Medien in der Lehre Austria, 2014, pp. 1–12.
LibreCat
 

2014 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4470
Brahm, Taiga, et al. Developing Study Programs as a Continuous Task-the Role of Educational Developers. 2014.
LibreCat
 

2014 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4472
Jenert, Tobias, and Taiga Brahm. Entwicklung Der Motivation von Studierenden Der Wirtschafts-Wissenschaften Im Ersten Studienjahr-Eine Mixed-Methods-Studie. 2014.
LibreCat
 

2014 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4473
Fust, Alexander, and Tobias Jenert. Self-Regulation and Entrepreneurial Learning. 2014.
LibreCat
 

2014 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4474
Brahm, Taiga, and Tobias Jenert. The Crucial First Year: The Development of Students’ Motivation at a Business School-a Mixed Methods Study. 2014.
LibreCat
 

2014 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4475
Gebhardt, Anja, and Tobias Jenert. Transition within Higher Education Institutions (HEI): Differences in Learning Culture (LC) between First-Year, Bachelor, and Master Students at a Business School. 2014.
LibreCat
 

2014 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4476
Brahm, Taiga, and Tobias Jenert. Wie Kann Über DBR Die Wissenschaftliche Und Praktische Relevanz Der Forschung Gesichert Werden? Humboldt-Universität, 2014.
LibreCat
 

Filters and Search Terms

department=208

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: MLA

Export / Embed