Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

104 Publications


2019 | Conference Paper | LibreCat-ID: 8520
Jenert, Tobias. Wie unterrichten wir Wirtschaft? Förderung fachbezogener Reflexion angehender Wirtschaftslehrender. 2019.
LibreCat
 

2018 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4538
Jenert, Tobias, and Taiga Brahm. The Role of Diversity for the Transition to Higher Education. 2018.
LibreCat
 

2018 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4540
Jenert, Tobias. Fostering Educational Innovators ‘Networks in Higher Education. 2018.
LibreCat | Files available
 

2018 | Journal Article | LibreCat-ID: 4419
Fust, Alexander Paul, et al. “Experiential or Self-Regulated Learning: A Critical Reflection of Entrepreneurial Learning Processes.” Entrepreneurship Research Journal, vol. 8, no. 2, de @Gruyter, 2018, pp. 1–11.
LibreCat
 

2018 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4539
Jenert, Tobias. ‘Messy Data, Messy Research?! ’Using Mixed Methods to Support Educational Design Decisions in Higher Education. 2018.
LibreCat
 

2018 | Book Chapter | LibreCat-ID: 4541
Jenert, Tobias, and Luci Gommers. “Ziele Und Möglichkeiten Der Weiterbildung Pädagogischer Hochschulentwickler*innen Am Beispiel ‚Lehren‘.” Blickpunkt Hochschuldidaktik.
LibreCat
 

2018 | Book | LibreCat-ID: 4441
Jenert, Tobias, et al. Hochschulbildungsforschung: Theoretische, Methodologische Und Methodische Denkanstöße Für Die Hochschuldidaktik. 2018.
LibreCat
 

2018 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4453
Jenert, Tobias, et al. “Developing Undergraduate Management Students ‘Reflection Capabilities’’.’” Academy of Management Proceedings, no. 1, 2018, p. 10602.
LibreCat
 

2018 | Book Chapter | LibreCat-ID: 4500
Jenert, Tobias. “,Messy Research‘: Methodologische Herausforderungen Der Hochschulbildungsforschung.” Theorie Und Praxis Der Hochschulbildungsforschung: Theoretische, Methodologische Und Methodische Denkanstöße Für Die Hochschuldidaktik, Springer Verlag, 2018, pp. 149–66.
LibreCat
 

2018 | Book Chapter | LibreCat-ID: 4505
Jenert, Tobias, et al. “Struktur, Prozess Oder Didaktik Als Ausgangspunkt? Ein Integratives Modell Der Curriculumentwicklung an Hochschulen.” Blickpunkt Hochschuldidaktik, Bertelsmann , 2018, pp. 149–64.
LibreCat
 

Filters and Search Terms

department=282

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: MLA

Export / Embed