Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

18 Publications


2020 | Conference Paper | LibreCat-ID: 13584
Szopinski D, Schoormann T, Kundisch D. Criteria as a prelude for guiding taxonomy evaluation. In: Proceedings of the Fifty-Third Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS). ; 2020.
LibreCat
 

2019 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 13450
Schiller L. Mechanismen Zur Aggregation Der Meinungen Einer Crowd - Ein Klassifizierender Literaturüberblick. Universität Paderborn; 2019.
LibreCat
 

2019 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 13575
Petrovic B. Eine deskriptive Analyse der Verteilung von Online-Bewertungen auf digitalen B2B-Märkten. Universität Paderborn; 2019.
LibreCat
 

2019 | Conference Paper | LibreCat-ID: 13587
Gutt D, Neumann J, Jabr W, Kundisch D. The App Updating Conundrum: Implications of Platform’s Rating Resetting on Developers’ Behavior. In: Proceedings of the Fortieth International Conference on Information Systems (ICIS). ; 2019.
LibreCat
 

2019 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 13746
Recker DP. Kreativitäts-Experimente in der Wirtschaftsinformatik - Ein systematischer Literaturüberblick. Universität Paderborn; 2019.
LibreCat
 

2019 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 13804
Lo Tauro SS. Worüber sprechen Ihre Kunden? Anwendung und Evaluation von Text Mining auf Online-Kundenbewertungen am Beispiel von Google Maps Reviews. Universität Paderborn; 2019.
LibreCat
 

2019 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 15026
Bentfeld B. Reputation in der Sharing Economy - Eine ökonometrische Analyse des Zusammenhangs zwischen Online-Bewertungen und Nachfrage am Beispiel von Airbnb. Universität Paderborn; 2019.
LibreCat
 

2019 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 13449
Gerzen G. Do Online Ratings Matter in the Sharing Economy? Analyzing the Impact of Online Ratings on Demand on Airbnb. Universität Paderborn; 2019.
LibreCat
 

2019 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 13747
Henke L. Kreativität in der Wirtschaftsinformatik: Ein systematischer Literaturüberblick von Experiment-Designs. Universität Paderborn; 2019.
LibreCat
 

2019 | Conference Abstract | LibreCat-ID: 14017
Szopinski D, John T, Kundisch D. Teaching business model innovation to large and interdisciplinary IS/IT classes: A didactic approach involving peer feedback via self-recorded video presentations. In: TREO Talks in Conjunction with the Fortieth International Conference on Information Systems (ICIS). ; 2019.
LibreCat | Files available
 

2019 | Conference Abstract | LibreCat-ID: 14543
Szopinski D, John T, Kundisch D. Digital Tools for Teaching Business Model Innovation in Information Systems: A newly developed didactic approach comprising video-based peer feedback. In: ; 2019.
LibreCat
 

2019 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 13748
Milder C. Externe Stimuli zur Geschäftsmodell-Ideengenerierung: Ein Experimenteller Ansatz. Universität Paderborn; 2019.
LibreCat
 

2019 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 13446
Meier zu Wickern J. The Digital CV - Ein Literaturüberblick Über Onlien-Bewertungen in Online Labor Markets. Universität Paderborn; 2019.
LibreCat
 

2019 | Journal Article | LibreCat-ID: 13770
Karl H, Kundisch D, Meyer auf der Heide F, Wehrheim H. Case for a New IT Ecosystem: On-The-Fly Computing. Business & Information Systems Engineering.
LibreCat
 

2019 | Conference Abstract | LibreCat-ID: 14019
Szopinski D. Activate software-based business model development tools: An exploratory study. In: ; 2019.
LibreCat
 

2019 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 14987
Resch T. Möglichkeiten und Grenzen crowdbasierter Ideenbewertung - Ein systematischer Literaturüberblick. Universität Paderborn; 2019.
LibreCat
 

2019 | Conference Abstract | LibreCat-ID: 13586
Seutter J, Neumann J. Head over Feels? Differences in Online Rating Behavior for Utilitarian and Hedonic Service Aspects. In: Proceedings of the Fortieth International Conference on Information Systems (ICIS). ; 2019.
LibreCat
 

2019 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 14541
Post H. Haben B2B-Kunden auch Gefühle? Eine semantische Analyse von Online-Kundenbewertungen auf digitalen B2B-Märkten. Universität Paderborn; 2019.
LibreCat
 

Filters and Search Terms

department=484

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: AMA

Export / Embed