Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

5427 Publications


2020 | Dissertation | LibreCat-ID: 18520
Setzer A. Local Graph Transformation Primitives For Some Basic Problems In Overlay Networks. Universität Paderborn; 2020. doi:10.17619/UNIPB/1-1026
LibreCat | DOI
 

2020 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 18637 | OA
Schürmann P. A Group Signature Scheme from Flexible Public Key Signatures and Structure-Preserving Signatures on Equivalence Classes. Universität Paderborn; 2020.
LibreCat | Files available
 

2020 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 18639
Terfort T. Enhancing Security by Usage of Universal One-Way Hash Functions. Universität Paderborn; 2020.
LibreCat
 

2020 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 18648
Guggenmos A. Algorithmen Für Selbststabilisierende Skip+-Delaunaygraphen. Universität Paderborn; 2020.
LibreCat
 

2020 | Working Paper | LibreCat-ID: 22161
Kundisch D. Digitale mehrseitige Plattformen – Besser verstehen, wie digitale Plattformen funktionieren. Vol 3.; 2020.
LibreCat
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 22466
Meister D, Mindt I. Einleitung. In: Mobile Medien im Schulkontext. Vol 41. Medienbildung und Gesellschaft. Wiesbaden: Springer VS; 2020:1-6. doi:10.1007/978-3-658-29039-9
LibreCat | DOI
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 22467
Mindt I, Kaymak Y. Digitale Elemente im Englischunterricht. In: Meister D, Mindt I, eds. Mobile Medien im Schulkontext. Vol 41. Medienbildung und Gesellschaft. Springer VS; 2020:155-174. doi:https://doi.org/10.1007/978-3-658-29039-9_8
LibreCat | DOI
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 22470
Schmidt R, Dietrich N, Mindt I. Viele Wege führen nach Rom - Möglichkeiten und Modelle des Inverted-Classroom-Modells aus interdisziplinärer Sicht. In: Beißwenger M, ed. Digitale Innovationen Und Kompetenzen in Der Lehramtsausbildung. ; 2020. doi:10.17185/duepublico/73330
LibreCat | DOI
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 22472
Mindt I, Schmidt R, Beißwenger M, Dietrich N. Mit digitalen Arbeitsformen das Lernen bereichern: zur Gestaltung sinnstiftender Präsenzphasen mit dem Inverted-Classroom-Modell. In: Beißwenger M, Bulizek B, Gryl I, Schacht F, eds. Digitale Innovationen Und Kompetenzen in Der Lehramtsausbildung. Duisburg: Universitätsverlag Rhein-Ruhr; 2020:165-207. doi:10.17185/duepublico/73330
LibreCat | DOI
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 22473
Mindt I, Schmidt R. Student engagement im Inverted Classrom. In: Brandhofer G, Buchner J, Freisleben-Teutscher C, Tengler K, eds. Tagungsband Zur Tagung Inverted Classroom and beyond 2020. BoD; 2020:1-16.
LibreCat
 

2020 | Book Review | LibreCat-ID: 22477
Mindt I. Kristin Bech and Ruth Möhlig-Falke, eds. Grammar – Discourse – Context: Grammar and Usage in Language Variation and Change. Berlin and Boston, MA: De Gruyter, 2019. 2020;31(3):247-248. doi:https://doi.org/10.33675/ANGL/2020/3/18
LibreCat | DOI
 

2020 | Dissertation | LibreCat-ID: 22689
Meinderink D. Molecular Adhesion Science and Engineering of Nanostructured Poly(Acrylic Acid)/Metal Oxide Interfaces.; 2020. doi:10.17619/UNIPB/1-1087
LibreCat | DOI
 

2020 | Journal Article | LibreCat-ID: 21824
Tönnies M, Voigts E. Posthuman Dystopia: Animal Surrealism and Permanent Crisis in Contemporary British Theatre. Journal of Contemporary Drama in English. 2020;8(2):295-312.
LibreCat
 

2020 | Journal Article | LibreCat-ID: 21896
Rumlich D. Bilingual education in monolingual contexts: a comparative perspective. The Language Learning Journal. 2020;48(1):115-119. doi:10.1080/09571736.2019.1696879
LibreCat | DOI
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 21915
Matz F, Rumlich D. Englischsprachige Jugendbücher innerhalb und außerhalb des Englischunterrichts – Young Adult Fiction als empirischer Gegenstand der Literaturdidaktik. In: Grünewald A, Hethey M, Struve K, eds. KONTROVERS. Literaturdidaktik Meets Literaturwissenschaft. Trier, Germany: Wissenschaftlicher Verlag Trier; 2020:159-176.
LibreCat
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 21917
Matz F, Rogge M, Rumlich D. Die mündliche Prüfung in der Sekundarstufe II: Herausforderung und Chance für die Fremdsprachendidaktik. In: Drackert A, Mainzer-Murrenhoff M, Soltyska A, Timukova A, eds. Testen Bildungssprachlicher Kompetenzen Und Akademischer Sprachkompetenzen – Zugänge Für Schule Und Hochschule. Frankfurt am Main, Germany: Lang; 2020:17-34.
LibreCat
 

2020 | Journal Article | LibreCat-ID: 6202
Szopinski D, Schoormann T, John T, Knackstedt R, Kundisch D. Software tools for business model innovation: Current state and future challenges. Electronic Markets. 2020;30(3):469-494.
LibreCat | Files available
 

2020 | Journal Article | LibreCat-ID: 4627
Kaimann D. Ancillary market signaling: A two-stage model of economic reputation on ancillary market success. Applied Economics Letters. 2020;27(16):1366-1370. doi:10.1080/13504851.2019.1683136
LibreCat | Files available | DOI
 

2020 | Book (Editor) | LibreCat-ID: 9711
Strauß S, Schäfer-Althaus S, eds. Transient Bodies in Anglophone Literature and Culture. Heidelberg: Winter; 2020.
LibreCat
 

2020 | Conference Paper | LibreCat-ID: 16487 | OA
Bobolz J, Eidens F, Krenn S, Slamanig D, Striecks C. Privacy-Preserving Incentive Systems with Highly Efficient Point-Collection. In: Proceedings of the 15th ACM Asia Conference on Computer and Communications Security (ASIA CCS ’20),. New York, NY, USA: ACM; 2020. doi:10.1145/3320269.3384769
LibreCat | Files available | DOI | Download (ext.)
 

Filters and Search Terms

isbn%3D3-9808659-1-6

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: AMA

Export / Embed