Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

1 Publication


2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 34490
Neumann, Phillip, and Birgit Lütje-Klose. “Diagnostik in Inklusiven Schulen – Zwischen Stigmatisierung, Etikettierungs-Ressourcen-Dilemma Und Förderorientierter Handlungsplanung.” In Schüler*innen Mit Sonderpädagogischem Förderbedarf in Schulleistungserhebungen, edited by Cornelia Gresch, Poldi Kuhl, Michael Grosche, Christine Sälzer, and Petra Stanat, 3–28. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, 2020. https://doi.org/10.1007/978-3-658-27608-9_1.
LibreCat | DOI | Download (ext.)
 

Filters and Search Terms

isbn=9783658276072

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: Chicago

Export / Embed