Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
6 Publications
2024 | Book (Editor) | LibreCat-ID: 36851
N. Göddertz and A. Karber, Eds., Wege zu einer Didaktik der Sozialpädagogik. Leverkusen: Barbara Budrich.
LibreCat
2022 | Book Chapter | LibreCat-ID: 36330
C. Bomert, S. Landhäußer, E. M. Lohner, and B. Stauber, “Care! Zum Verhältnis von Sorge und Sozialer Arbeit – eine Einleitung,” in Care! Zum Verhältnis von Sorge und Sozialer Arbeit, C. Bomert, S. Landhäußer, E. M. Lohner, and B. Stauber, Eds. Wiesbaden: Springer, 2022, pp. 1–25.
LibreCat
2022 | Book Chapter | LibreCat-ID: 36326
S. Landhäußer, M. Schreier, E. M. Lohner, and C. Bomert, “Care im Kontext von Gemeinwesenarbeit und Sozialraumorientierung. Ein Dialog mit Sandra Landhäußer und Maren Schreier,” in Care! Zum Verhältnis von Sorge und Sozialer Arbeit, C. Bomert, S. Landhäußer, E. M. Lohner, and B. Stauber, Eds. Wiesbaden: Springer VS, 2022, pp. 209–231.
LibreCat
2019 | Conference Paper | LibreCat-ID: 8538
R.-M. Johansson-Pajala et al., “Improved Knowledge Changes the Mindset: Older Adults’ Perceptions of Care Robots,” in HCII 2019, Orlando, 2019, vol. 11592, pp. 212–227, doi: 10.1007/978-3-030-22012-9_16.
LibreCat
| DOI
2018 | Journal Article | LibreCat-ID: 33391
G. Biolo et al., “Alkalinization with potassium bicarbonate improves glutathione status and protein kinetics in young volunteers during 21-day bed rest,” Clinical Nutrition, vol. 38, no. 2, pp. 652–659, 2018, doi: 10.1016/j.clnu.2018.04.006.
LibreCat
| DOI
2015 | Book Chapter | LibreCat-ID: 1149
F. S. Bäumer, M. Geierhos, and S. Schulze, “A System for Uncovering Latent Connectivity of Health Care Providers in Online Reviews,” in Information and Software Technologies. 21st International Conference, ICIST 2015, Druskininkai, Lithuania, October 15-16, 2015. Proceedings, vol. 538, G. Dregvaite and R. Damasevicius, Eds. Cham, Switzerland: Springer, 2015, pp. 3–15.
LibreCat
| DOI