Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
123 Publications
2007 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4496
Heinze, N., Sporer, T., & Jenert, T. (2007). Semivirtuelle Lernumgebung zum wissenschaftlichen Arbeiten als Ergänzung des Studienangebots der Universität Augsburg. In Deutsche Gesellschaft für Informationswissenschaft und Informationspraxis: Tagungen der Deutschen Gesellschaft für Informationswissenschaft und Informationspraxis (Vol. 9, pp. 319–328). Frankfurt am Main .
LibreCat
2006 | Journal Article | LibreCat-ID: 17289
Rohlfing, K., Fritsch, J., Wrede, B., & Jungmann, T. (2006). How can multimodal cues from child-directed interaction reduce learning complexity in robots? Advanced Robotics, 20(10), 1183–1199. https://doi.org/10.1163/156855306778522532
LibreCat
| DOI
2004 | Journal Article | LibreCat-ID: 6068 |
Scharlau, I. (2004). Evidence against response bias in temporal order tasks with attention manipulation by masked primes. Psychological Research, 68(4), 224–236.
LibreCat
| Download (ext.)