Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

1899 Publications


2014 | Conference Abstract | LibreCat-ID: 2721
Herrmann, P., & Rahman, M. (2014). Exploring the Relationship Between Local Market Structure and Digitized Customer Experience. INFORMS Conference on Information Systems and Technology (CIST), San Francisco, USA.
LibreCat
 

2014 | Book (Editor) | LibreCat-ID: 31032
Freke, N., Koch, B., Kullmann, H., Textor, A., Young, V., & Zenke, C. T. (Eds.). (2014). Laborschulforschung 2014. Anträge und Berichte zum Forschungs- und Entwicklungsplan. Werkstattheft Nr. 49. {Wissenschaftliche Einrichtung Laborschule an der Universität Bielefeld}.
LibreCat
 

2014 | Book Chapter | LibreCat-ID: 31206
van Laak, L. (2014). Anerkennung. Erzählen als Medienökonomie in Patrick Roths Roman ‚SUNRISE. Das Buch Joseph“. In M. Kopp-Marx & G. Langenhorst (Eds.), Die Wiederentdeckung der Bibel bei Patrick Roth. Von der ‚Christus-Trilogie’ bis ‚SUNRISE. Das Buch Joseph’ (pp. 237–247). Wallstein.
LibreCat
 

2014 | Book Chapter | LibreCat-ID: 31205
van Laak, L. (2014). Störung im Medienwechsel? Heinar Kipphardts Theater- und Fernsehspiel-Fassungen von Lenz’ Lustspiel Die Soldaten. In S. Hanuschek (Ed.), Stören auf lustvolle Weise. Heinar Kipphardt zum Neunzigsten (pp. 69–79). Wehrhahn.
LibreCat
 

2014 | Book Chapter | LibreCat-ID: 31204
van Laak, L. (2014). Medien in Thomas Glavinics Romanen Der Kameramörder und Lisa. In A. Bartl, J. Glasenapp, & I. Hermann (Eds.), Zwischen Alptraum und Glück: Thomas Glavinics Vermessungen der Gegenwart (pp. 301–311). Wallstein.
LibreCat
 

2014 | Book Chapter | LibreCat-ID: 31004
Kullmann, H., Lütje-Klose, B., & Textor, A. (2014). Eine Allgemeine Didaktik für inklusive Lerngruppen – fünf Leitprinzipien als Grundlage eines Bielefelder Ansatzes der Inklusiven Didaktik: General didactics for inclusive learning groups - five guiding principles as the basis of a Bielefeld Approach of inclusive didactics. In B. Amrhein & M. Dziak-Mahler (Eds.), Fachdidaktik inklusiv – Auf der Suche nach didaktischen Leitlinien für den Umgang mit Vielfalt in der Schule (pp. 89–107). Waxmann.
LibreCat
 

2014 | Journal Article | LibreCat-ID: 31024
Textor, A., Kullmann, H., & Lütje-Klose, B. (2014). Eine Inklusion unterstützende Didaktik – Rekonstruktionen aus der Perspektive inklusionserfahrener Lehrkräfte. Jahrbuch Für Allgemeine Didaktik, 4, 69–90.
LibreCat
 

2014 | Journal Article | LibreCat-ID: 31006
Kullmann, H., Lütje-Klose, B., Textor, A., Berard, J., & Schitow, K. (2014). Inklusiver Unterricht – (Auch) eine Frage der Einstellung! Eine Interviewstudie über Einstellungen und Bereitschaften von Lehrkräften und Schulleitungen zur Inklusion. Schulpädagogik Heute, 5(10), 1–14.
LibreCat
 

2014 | Journal Article | LibreCat-ID: 30758
Hartinger, A., Grygier, P., Ziegler, F., Kullmann, H., & Tretter, T. (2014). Individuelle Förderung beim naturwissenschaftlichen Lernen im Sachunterricht der Grundschule. {Zeitschrift Für Grundschulforschung}, 7(2), 102–114.
LibreCat
 

2014 | Journal Article | LibreCat-ID: 31294
Weich, T. (2014). Equivariant spectral asymptotics forh-pseudodifferential operators. Journal of Mathematical Physics, 55(10), Article 101501. https://doi.org/10.1063/1.4896698
LibreCat | DOI | arXiv
 

Filters and Search Terms

year=2014

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: APA

Export / Embed