Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

36755 Publications


2020 | Conference Paper | LibreCat-ID: 16855
Krauter, Stefan, and L. Zhang. “Eignung der Netzfrequenz als Instrument der Entscheidungsfindung zur Auslösung von Lastverschiebungen bei niedrigen spezifischen CO2-Emissionen und EEX-Handelspreisen.” Tagungsband des 35. Symposiums für Photovoltaische Solarenergie, Kloster Banz, Bad Staffelstein (Deutschland), 2020.
LibreCat
 

2020 | Conference Paper | LibreCat-ID: 16858
Krauter, Stefan, and L. Zhang. “Probability of Correct Decision–Making at Triggering of Load-Shifting Intended for low CO2-intensity and low EEX trading-prices via simple Grid Frequency Monitoring.” Proceedings of the 14th International Renewable Energy Storage Conference, Düsseldorf (Deutschland), 10.–12. März 2020 (verschoben: 16.–18. März 2021), 2020.
LibreCat
 

2020 | Book | LibreCat-ID: 29188
Schönhärl, Korinna. European Investment in Greece in the Nineteenth Century. Routledge, 2020, doi:10.4324/9780429286537.
LibreCat | DOI
 

2020 | Journal Article | LibreCat-ID: 27117
Pineda, Pedro, and Isabel Steinhardt. “The Debate on Student Evaluations of Teaching: Global Convergence Confronts Higher Education Traditions.” Teaching in Higher Education, 2020, pp. 1–21, doi:10.1080/13562517.2020.1863351.
LibreCat | DOI
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 28002
Homt, Martina, et al. “Die Einstellung angehender Lehrkräfte zu Forschendem Lernen im Praxissemester und Referendariat.” Forschendes Lernen in der Lehrer/innenbildung. Implikationen für Wissenschaft und Praxis, edited by M. Basten et al., Waxmann, 2020, pp. 165–76.
LibreCat
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 28000
Bloh, Thiemo, and Bea Bloh. “Professionelle Lerngemeinschaften als Entwicklungsinstrument - Eine kritische Reflexion.” Professionelle Lerngemeinschaften als Entwicklungsinstrument im Bildungswesen, edited by Katja Kansteiner et al., 2020, pp. 49–62.
LibreCat
 

2020 | Journal Article | LibreCat-ID: 27394 | OA
Bonanati, Sabrina, et al. “Theoriebasierte Fallreflexion (TFR) im Praxissemester. Didaktische Umsetzung und Evaluation. .” HLZ - Herausforderungen Lehrer*innenbildung, vol. 3, no. 1, 2020, pp. 461–479, doi:10.4119/HLZ-3142.
LibreCat | DOI | Download (ext.)
 

2020 | Conference Paper | LibreCat-ID: 29298 | OA
Opel, Simone Anna, and Michael Schlichtig. “Data Science und Big Data in der beruflichen Bildung – Konzeption und Erprobung eines Projektkurses für die Sekundarstufe II.” Sammelband der 27. Fachtagung der BAG Berufliche Bildung, edited by Thomas Vollmer et al., vol. 55, wbv Media GmbH & Co. KG, 2020, pp. 176–94, doi:https://doi.org/10.3278/6004722w.
LibreCat | DOI | Download (ext.)
 

2020 | Conference Paper | LibreCat-ID: 20504
Heitkaemper, Jens, et al. “Demystifying TasNet: A Dissecting Approach.” ICASSP 2020 Virtual Barcelona Spain, 2020.
LibreCat | Files available
 

2020 | Preprint | LibreCat-ID: 28263
Watanabe, Shinji, et al. “CHiME-6 Challenge:Tackling Multispeaker Speech Recognition for  Unsegmented Recordings.” ArXiv:2004.09249, 2020.
LibreCat
 

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: MLA

Export / Embed