Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

37002 Publications


2020 | Journal Article | LibreCat-ID: 37660
Rösler M. Riesz distributions and Laplace transform in the Dunkl setting of type A. Journal of Functional Analysis. 2020;278(12). doi:10.1016/j.jfa.2020.108506
LibreCat | DOI
 

2020 | Journal Article | LibreCat-ID: 23437
Ley P-P, Wirths L, Oleff C, et al. A METHODICAL APPROACH TO INTEGRATED PRODUCT DEVELOPMENT IN TOTAL HIP ARTHROPLASTY. Proceedings of the Design Society: DESIGN Conference. 2020;1:2009-2018. doi:10.1017/dsd.2020.271
LibreCat | DOI
 

2020 | Encyclopedia Article | LibreCat-ID: 36896
Göddertz N. Kinderladen. In: socialnet Lexikon. socialnet; 2020.
LibreCat
 

2020 | Conference Abstract | LibreCat-ID: 39966
Förstner J, Widhalm A, Mukherjee A, et al. Ultrafast electric control of a single QD exciton. In: 11th International Conference on Quantum Dots. ; 2020.
LibreCat
 

2020 | Conference Paper | LibreCat-ID: 38213
Koch B, Noé R. PMD-Tolerant 20 krad/s Endless Polarization and Phase Control for BB84-Based QKD with TDM Pilot Signals. In: Photonic Networks; 21th ITG-Symposium. ; 2020:1-3.
LibreCat
 

2020 | Conference Paper | LibreCat-ID: 38219
Noé R, Koch B. Comparison of Optical Polarization-Dependent Loss Measurement Methods. In: Photonic Networks; 21th ITG-Symposium. ; 2020:1-4.
LibreCat
 

2020 | Conference Paper | LibreCat-ID: 36223
Hellmich F, Hoya FK, Schulze JR, Schwab S, Blumberg E. Who cooperates better with whom? – Effects of pre-service teachers’ collaboration on children’s social participation in primary school science lessons. Oral Paper Presentation, Symposium: “Inclusive Teaching Practices – A Way to Reach Every Student?” (Katharina-Theresa Lindner). ECER 2020 (European Conference on Educational Research). “Educational Research (Re)connecting Communities.” In: University of Glasgow; 2020.
LibreCat
 

2020 | Conference Paper | LibreCat-ID: 36239
Görel G, Löper MF, Hellmich F. Persönliche Ressourcen von Grundschullehrkräften im Zusammenhang mit ihrem Umgang mit heterogenen Lerngruppen im inklusiven Unterricht. Vortrag im Rahmen des Symposiums „Individualisierung des Lernens im inklusiven Unterricht aus der Perspektive von Lehrkräften und Kindern“ (Frank Hellmich & Susanne Schwab) auf der 8. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF). Thema: „Bildung gestalten – Partizipation erreichen – Digitalisierung nutzen“. In: Universität Potsdam; 2020.
LibreCat
 

2020 | Conference Paper | LibreCat-ID: 36235
Hellmich F, Löper MF, Görel G. Prädiktoren für Intentionen von Lehrkräften an inklusiven und nicht-inklusiven Schulen in Hinblick auf die Gestaltung individueller Lernprozesse. Vortrag auf der 8. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF). Thema: „Bildung gestalten – Partizipation erreichen – Digitalisierung nutzen“. In: Universität Potsdam; 2020.
LibreCat
 

2020 | Conference Paper | LibreCat-ID: 36233
Löper MF, Hellmich F. Predictors of primary school students’ attitudes towards peers with special educational needs in their social-emotional development. Single Paper. 10th SELF International Conference. “SELF in Focus: Leading Research Perspectives and Applications in an Exciting New Age of Science.” In: Quebec City; 2020.
LibreCat
 

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: AMA

Export / Embed