5 Publications

Mark all

[5]
2023 | Conference Paper | LibreCat-ID: 53439
S. Rezat, S. N. Malik, and M. Leifeld, “Mathematik – Lesen – Lernen: Ein Vorlesungskonzept zur Förderung mathematischer Lesekompetenz,” in Beiträge zum Mathematikunterricht 2022. 56. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik  vom 29.08.2022 bis 02.09.2022 in Frankfurt am Main, 2023, pp. 1125–1128, doi: 10.17877/DE290R-23392.
LibreCat | Files available | DOI
 
[4]
2023 | Conference Paper | LibreCat-ID: 53475
S. N. Malik and S. Rezat, “Herausforderungen anwendungsbezogener Aufgaben - eine curriculare Perspektive auf den Forschungsstand,” 2023, doi: 10.17877/DE290R-23380.
LibreCat | Files available | DOI
 
[3]
2022 | Conference Paper | LibreCat-ID: 53480
S. N. Malik and S. Rezat, “Linguistic features of word problems that cause difficulties for learners across the curriculum: A literature review,” 2022.
LibreCat | Files available
 
[2]
2022 | Journal Article | LibreCat-ID: 44689
S. Rezat, S. N. Malik, and M. Leifeld, “Scaffolding Close Reading of Mathematical Text in Pre-service Primary Teacher Education at the Tertiary Level: Design and Evaluation,” International Journal of Science and Mathematics Education, vol. 20, no. S1, pp. 215–236, 2022, doi: 10.1007/s10763-022-10309-y.
LibreCat | DOI
 
[1]
2020 | Conference Paper | LibreCat-ID: 53477
S. N. Malik, “Die curriculare Entwicklung der Anforderungen von anwendungsbezogenen Aufgaben,” 2020, doi: 10.17877/DE290R-21455.
LibreCat | Files available | DOI
 

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: IEEE

Export / Embed

5 Publications

Mark all

[5]
2023 | Conference Paper | LibreCat-ID: 53439
S. Rezat, S. N. Malik, and M. Leifeld, “Mathematik – Lesen – Lernen: Ein Vorlesungskonzept zur Förderung mathematischer Lesekompetenz,” in Beiträge zum Mathematikunterricht 2022. 56. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik  vom 29.08.2022 bis 02.09.2022 in Frankfurt am Main, 2023, pp. 1125–1128, doi: 10.17877/DE290R-23392.
LibreCat | Files available | DOI
 
[4]
2023 | Conference Paper | LibreCat-ID: 53475
S. N. Malik and S. Rezat, “Herausforderungen anwendungsbezogener Aufgaben - eine curriculare Perspektive auf den Forschungsstand,” 2023, doi: 10.17877/DE290R-23380.
LibreCat | Files available | DOI
 
[3]
2022 | Conference Paper | LibreCat-ID: 53480
S. N. Malik and S. Rezat, “Linguistic features of word problems that cause difficulties for learners across the curriculum: A literature review,” 2022.
LibreCat | Files available
 
[2]
2022 | Journal Article | LibreCat-ID: 44689
S. Rezat, S. N. Malik, and M. Leifeld, “Scaffolding Close Reading of Mathematical Text in Pre-service Primary Teacher Education at the Tertiary Level: Design and Evaluation,” International Journal of Science and Mathematics Education, vol. 20, no. S1, pp. 215–236, 2022, doi: 10.1007/s10763-022-10309-y.
LibreCat | DOI
 
[1]
2020 | Conference Paper | LibreCat-ID: 53477
S. N. Malik, “Die curriculare Entwicklung der Anforderungen von anwendungsbezogenen Aufgaben,” 2020, doi: 10.17877/DE290R-21455.
LibreCat | Files available | DOI
 

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: IEEE

Export / Embed