IT-Unterstützung im Customer Relationship Management
M. Trier, Industrie Management Journal 2 (2001).
Download
No fulltext has been uploaded.
Journal Article
| English
Author
Publishing Year
Journal Title
Industrie Management Journal
Volume
2
LibreCat-ID
Cite this
Trier M. IT-Unterstützung im Customer Relationship Management. Industrie Management Journal. 2001;2.
Trier, M. (2001). IT-Unterstützung im Customer Relationship Management. Industrie Management Journal, 2.
@article{Trier_2001, title={IT-Unterstützung im Customer Relationship Management}, volume={2}, journal={Industrie Management Journal}, author={Trier, Matthias}, year={2001} }
Trier, Matthias. “IT-Unterstützung Im Customer Relationship Management.” Industrie Management Journal 2 (2001).
M. Trier, “IT-Unterstützung im Customer Relationship Management,” Industrie Management Journal, vol. 2, 2001.
Trier, Matthias. “IT-Unterstützung Im Customer Relationship Management.” Industrie Management Journal, vol. 2, 2001.