Übergang Förderschule-Beruf: Neue Wege der Gestaltung

M.- Heger, D. Laubenstein, In: Impulse Nr. 4 (2009) 54–59.

Download
No fulltext has been uploaded.
Journal Article | English
Publishing Year
Journal Title
In: Impulse Nr. 4
Page
54-59
LibreCat-ID

Cite this

Heger M-, Laubenstein D. Übergang Förderschule-Beruf: Neue Wege der Gestaltung. In: Impulse Nr 4. Published online 2009:54-59.
Heger, M.-, & Laubenstein, D. (2009). Übergang Förderschule-Beruf: Neue Wege der Gestaltung. In: Impulse Nr. 4, 54–59.
@article{Heger_Laubenstein_2009, title={Übergang Förderschule-Beruf: Neue Wege der Gestaltung}, journal={In: Impulse Nr. 4}, author={Heger, M- and Laubenstein, Désirée}, year={2009}, pages={54–59} }
Heger, M-, and Désirée Laubenstein. “Übergang Förderschule-Beruf: Neue Wege Der Gestaltung.” In: Impulse Nr. 4, 2009, 54–59.
M.- Heger and D. Laubenstein, “Übergang Förderschule-Beruf: Neue Wege der Gestaltung,” In: Impulse Nr. 4, pp. 54–59, 2009.
Heger, M., and Désirée Laubenstein. “Übergang Förderschule-Beruf: Neue Wege Der Gestaltung.” In: Impulse Nr. 4, 2009, pp. 54–59.

Export

Marked Publications

Open Data LibreCat

Search this title in

Google Scholar