Peer teaching in den drei Phasen der Lehrerbildung

P. Hohwiller, in: J. Appel, S. Jeuk, J. Mertens (Eds.), Sprachen lehren, 2016, pp. 221–226.

Download
No fulltext has been uploaded.
Book Chapter | German
Book Editor
Appel, Joachim; Jeuk, Stefan; Mertens, Jürgen
Publishing Year
Book Title
Sprachen lehren
Page
221-226
LibreCat-ID

Cite this

Hohwiller P. Peer teaching in den drei Phasen der Lehrerbildung. In: Appel J, Jeuk S, Mertens J, eds. Sprachen lehren. ; 2016:221-226.
Hohwiller, P. (2016). Peer teaching in den drei Phasen der Lehrerbildung. In J. Appel, S. Jeuk, & J. Mertens (Eds.), Sprachen lehren (pp. 221–226).
@inbook{Hohwiller_2016, title={Peer teaching in den drei Phasen der Lehrerbildung}, booktitle={Sprachen lehren}, author={Hohwiller, Peter}, editor={Appel, Joachim and Jeuk, Stefan and Mertens, Jürgen}, year={2016}, pages={221–226} }
Hohwiller, Peter. “Peer teaching in den drei Phasen der Lehrerbildung.” In Sprachen lehren, edited by Joachim Appel, Stefan Jeuk, and Jürgen Mertens, 221–26, 2016.
P. Hohwiller, “Peer teaching in den drei Phasen der Lehrerbildung,” in Sprachen lehren, J. Appel, S. Jeuk, and J. Mertens, Eds. 2016, pp. 221–226.
Hohwiller, Peter. “Peer teaching in den drei Phasen der Lehrerbildung.” Sprachen lehren, edited by Joachim Appel et al., 2016, pp. 221–26.

Export

Marked Publications

Open Data LibreCat

Search this title in

Google Scholar