Digitale Musikedition und die Wissenschaft der Populären Musik

R. Grotjahn, J. Iffland, Die Musikforschung 71 (2018) 379–393.

Download
No fulltext has been uploaded.
Journal Article | German
Author
Grotjahn, RebeccaLibreCat; Iffland, Joachim
Publishing Year
Journal Title
Die Musikforschung
Volume
71
Issue
4
Page
379–393
LibreCat-ID

Cite this

Grotjahn R, Iffland J. Digitale Musikedition und die Wissenschaft der Populären Musik. Die Musikforschung. 2018;71(4):379–393.
Grotjahn, R., & Iffland, J. (2018). Digitale Musikedition und die Wissenschaft der Populären Musik. Die Musikforschung, 71(4), 379–393.
@article{Grotjahn_Iffland_2018, title={Digitale Musikedition und die Wissenschaft der Populären Musik}, volume={71}, number={4}, journal={Die Musikforschung}, publisher={Bärenreiter}, author={Grotjahn, Rebecca and Iffland, Joachim}, year={2018}, pages={379–393} }
Grotjahn, Rebecca, and Joachim Iffland. “Digitale Musikedition und die Wissenschaft der Populären Musik.” Die Musikforschung 71, no. 4 (2018): 379–393.
R. Grotjahn and J. Iffland, “Digitale Musikedition und die Wissenschaft der Populären Musik,” Die Musikforschung, vol. 71, no. 4, pp. 379–393, 2018.
Grotjahn, Rebecca, and Joachim Iffland. “Digitale Musikedition und die Wissenschaft der Populären Musik.” Die Musikforschung, vol. 71, no. 4, Bärenreiter, 2018, pp. 379–393.

Export

Marked Publications

Open Data LibreCat

Search this title in

Google Scholar