Stellungnahmen zur Verbesserung des Philosophieunterrichts
V. Albus, R.W. Henke, K. Meyer, M. Quante, R. Stoecker, T. Grundmann, T. Nisters, Information Philosophie 4 (2014) 42–54.
Download (ext.)
Journal Article
| Published
| German
Author
Albus, VanessaLibreCat;
Henke, Roland W.;
Meyer, Kirsten;
Quante, Michael;
Stoecker, Ralf;
Grundmann, Thomas;
Nisters, Thomas
Department
Publishing Year
Journal Title
Information Philosophie
Volume
4
Page
42-54
LibreCat-ID
Cite this
Albus V, Henke RW, Meyer K, et al. Stellungnahmen zur Verbesserung des Philosophieunterrichts. Information Philosophie. 2014;4:42-54.
Albus, V., Henke, R. W., Meyer, K., Quante, M., Stoecker, R., Grundmann, T., & Nisters, T. (2014). Stellungnahmen zur Verbesserung des Philosophieunterrichts. Information Philosophie, 4, 42–54.
@article{Albus_Henke_Meyer_Quante_Stoecker_Grundmann_Nisters_2014, title={Stellungnahmen zur Verbesserung des Philosophieunterrichts}, volume={4}, journal={Information Philosophie}, author={Albus, Vanessa and Henke, Roland W. and Meyer, Kirsten and Quante, Michael and Stoecker, Ralf and Grundmann, Thomas and Nisters, Thomas}, year={2014}, pages={42–54} }
Albus, Vanessa, Roland W. Henke, Kirsten Meyer, Michael Quante, Ralf Stoecker, Thomas Grundmann, and Thomas Nisters. “Stellungnahmen zur Verbesserung des Philosophieunterrichts.” Information Philosophie 4 (2014): 42–54.
V. Albus et al., “Stellungnahmen zur Verbesserung des Philosophieunterrichts,” Information Philosophie, vol. 4, pp. 42–54, 2014.
Albus, Vanessa, et al. “Stellungnahmen zur Verbesserung des Philosophieunterrichts.” Information Philosophie, vol. 4, 2014, pp. 42–54.
All files available under the following license(s):
Copyright Statement:
This Item is protected by copyright and/or related rights. [...]
Link(s) to Main File(s)
Access Level
Closed Access