Kompetenzorientierte Lehrerbildung - Zur Gestaltung des Praxissemesters in wirtschaftspädagogischen Studiengängen
H.-H. Kremer, in: X. Feng, J. Rützel, H.-H. Kremer (Eds.), Standardization, professionalizationn and the measurements, Shanghai, 2013, pp. 51–71.
Download
No fulltext has been uploaded.
Book Chapter
| German
Author
Book Editor
Feng, X.;
Rützel, J.;
Kremer, H.-H.
Department
Publishing Year
Book Title
Standardization, professionalizationn and the measurements
Page
51-71
LibreCat-ID
Cite this
Kremer H-H. Kompetenzorientierte Lehrerbildung - Zur Gestaltung des Praxissemesters in wirtschaftspädagogischen Studiengängen. In: Feng X, Rützel J, Kremer H-H, eds. Standardization, professionalizationn and the measurements. Shanghai; 2013:51-71.
Kremer, H.-H. (2013). Kompetenzorientierte Lehrerbildung - Zur Gestaltung des Praxissemesters in wirtschaftspädagogischen Studiengängen. In X. Feng, J. Rützel, & H.-H. Kremer (Eds.), Standardization, professionalizationn and the measurements (pp. 51–71). Shanghai.
@inbook{Kremer_2013, place={Shanghai}, title={Kompetenzorientierte Lehrerbildung - Zur Gestaltung des Praxissemesters in wirtschaftspädagogischen Studiengängen}, booktitle={Standardization, professionalizationn and the measurements}, author={Kremer, H.-Hugo}, editor={Feng, X. and Rützel, J. and Kremer, H.-H.Editors}, year={2013}, pages={51–71} }
Kremer, H.-Hugo. “Kompetenzorientierte Lehrerbildung - Zur Gestaltung des Praxissemesters in wirtschaftspädagogischen Studiengängen.” In Standardization, professionalizationn and the measurements, edited by X. Feng, J. Rützel, and H.-H. Kremer, 51–71. Shanghai, 2013.
H.-H. Kremer, “Kompetenzorientierte Lehrerbildung - Zur Gestaltung des Praxissemesters in wirtschaftspädagogischen Studiengängen,” in Standardization, professionalizationn and the measurements, X. Feng, J. Rützel, and H.-H. Kremer, Eds. Shanghai, 2013, pp. 51–71.
Kremer, H. Hugo. “Kompetenzorientierte Lehrerbildung - Zur Gestaltung des Praxissemesters in wirtschaftspädagogischen Studiengängen.” Standardization, professionalizationn and the measurements, edited by X. Feng et al., 2013, pp. 51–71.