Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

3621 Publications


2004 | Journal Article | LibreCat-ID: 5601
Weber, W., & Kabst, R. (2004). Human Resource Management: The Need for Theory and Diversity. Management Revue: The International Review of Management Studies. , 15(2), 271–278.
LibreCat
 

2004 | Journal Article | LibreCat-ID: 5662 | OA
Schryen, G. (2004). Effektivität von Lösungsansätzen zur Bekämpfung von Spam. Wirtschaftsinformatik, 46(4), 281–288.
LibreCat | Files available
 

2004 | Conference Paper | LibreCat-ID: 5663 | OA
Schryen, G. (2004). Fighting Spam: Motivating an Account-based Approach. In P. Isaias (Ed.), Proceedings of the IADIS International Conference WWW/Internet 2004. vol. 2 (pp. 937–940). Madrid: IADIS Press.
LibreCat | Files available
 

2004 | Conference Paper | LibreCat-ID: 5664 | OA
Schryen, G. (2004). How Security Problems Can Compromise Remote Internet Voting Systems. In Workshop of the ESF TED Programme (pp. 121–131).
LibreCat | Files available
 

2004 | Book Chapter | LibreCat-ID: 5666 | OA
Schryen, G. (2004). Neulich am Hotspot - Bringt Mobiles Internet die Menschen ins Netz? In G. Gehrke (Ed.), Digitale Teilung - digitale Integration : Perspektiven der Internetnutzung (pp. 45–51). München: KOPAED-Verlag.
LibreCat | Files available
 

2004 | Journal Article | LibreCat-ID: 6486
Deißinger, T., & Kremer, H.-H. (2004). Das Praxissemester im Rahmen des Diplomstudiengangs Wirtschaftspädagogik an der Universität Konstanz - Organisation und didaktische Ausrichtung. Erziehungswissenschaft und Beruf, (2), 163–175.
LibreCat
 

2004 | Book Chapter | LibreCat-ID: 6487
Kremer, H.-H. (2004). Virtuelle Foren - Konsequenzen für Forschung und Entwicklung. In H. Reinisch, M. Eckert, & T. Tramm (Eds.), Studien zur Dynamik des Berufsbildungssystems. Forschungsbeiträge zur Struktur-, Organisations- und Curriculumentwicklung (pp. 189–202). Wiesbaden.
LibreCat
 

2004 | Book Chapter | LibreCat-ID: 6488
Kremer, H.-H. (2004). Complex teaching-learning arrangements and multimedia. In R. H. Mulder & P. F. E. Sloane (Eds.), New Approaches to Vocational Education in Europe (pp. 71–81). Oxford.
LibreCat
 

2004 | Book Chapter | LibreCat-ID: 6490
Kremer, H.-H. (2004). Focus groups as an instrument to implement innovations in VET - concepts and experience. In R. H. Mulder & P. F. E. Sloane (Eds.), New Approaches to Vocational Education in Europe (pp. 133–141). Oxford.
LibreCat
 

2004 | Book Chapter | LibreCat-ID: 6492
Kremer, H.-H. (2004). Wissen managen mit virtuellen Foren - eine (neue) Chance für Lernortkooperationen. Erfahrungen aus dem Modellversuch WISLOK. In G. Pätzold & J. Stender (Eds.), Lernortkooperation und Bildungsnetzwerke 13. Hochschultage Berufliche Bildung 2004-BerufsBildung in der globalen NetzWerkGesellschaft (Vol. 21).
LibreCat
 

Filters and Search Terms

department=19

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: APA

Export / Embed