Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
3745 Publications
2021 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 42315
N., N. (2021). Versionisierung von Serviceleistungen auf Videoplattformen. Universität Paderborn.
LibreCat
2021 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 42321
N., N. (2021). Kindergarten Allocation through Matching Mechanisms. Universität Paderborn.
LibreCat
2021 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 42309
N., N. (2021). Faire Profitverteilung in Energienetzwerken - eine spieltheoretische Analyse von Microgrids. Universität Paderborn.
LibreCat
2021 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 42311
N., N. (2021). “First-Party-Content” auf zweiseitigen Märkten. Universität Paderborn.
LibreCat
2021 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 42314
N., N. (2021). Stability in many-to-many matchings with contracts. Universität Paderborn.
LibreCat
2021 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 42313
N., N. (2021). Preissetzungsstrategien für Neuprodukte. Universität Paderborn.
LibreCat
2021 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 42310
N., N. (2021). Co-opetition in Two-Sided Markets. Universität Paderborn.
LibreCat
2021 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 42312
N., N. (2021). Matching mit Minderheiten. Universität Paderborn.
LibreCat
2021 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 42316
N., N. (2021). Piracy and Visioning. Universität Paderborn.
LibreCat
2021 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 42303
N., N. (2021). Revenue Sharing Contracts: Horizontale Koordination in der E-Commerce-Logistik. Universität Paderborn.
LibreCat
2021 | Dissertation | LibreCat-ID: 24884
Szopinski, D. (2021). Essays on Modeling Languages and Software Tools for Business Model Innovation: Theory and Empirical Evidence. https://doi.org/10.17619/UNIPB/1-1647
LibreCat
| DOI
2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 45640
Hoof, S. (2021). Dynamic Monopolistic Competition. Journal of Optimization Theory and Applications, 189(2).
LibreCat
2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 46049
Dyck, D. (2021). Der Einfluss der Besteuerung auf Managementanreize und die Nutzung von Bonusbanken. Junior Management Science, 6(1), 100–148.
LibreCat
2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 35952
Daniel-Söltenfuß, D., & Schwabl, F. (2021). Selbstreguliertes Lernen im berufsschulischen Übergangssystem. Zeitschrift für Berufs- und Wirtschaftspädagogik, 117(3), 431–460. https://doi.org/10.25162/zbw-2021-0019
LibreCat
| DOI
2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 35962
Schwabl, F., & Daniel-Söltenfuß, D. (2021). Selbstreguliertes Lernen fördern - Lernen auf Distanz ermöglichen. Berufsbildung. Zeitschrift Für Theorie-Praxis-Dialog, Heft 187, 37–39.
LibreCat
2021 | Working Paper | LibreCat-ID: 46540
Schiele, V., & Schmitz, H. (2021). Understanding cognitive decline in older ages: The role of health shocks (Vol. 919). RWI - Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung, Ruhr-University Bochum, TU Dortmund University, University of Duisburg-Essen.
LibreCat
2021 | Working Paper | LibreCat-ID: 46537
Schmitz, H., & Westphal, M. (2021). The dynamic and heterogeneous effects of retirement on cognitive decline (Vol. 918). RWI - Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung, Ruhr-University Bochum, TU Dortmund University, University of Duisburg-Essen.
LibreCat
2021 | Conference Paper | LibreCat-ID: 46670
Harrmann, L., Böhm, E., & Eggert, A. (2021). Exploring the paths towards service growth in manufacturing companies. 2021 AMA Winter Academic Conference. 2021 AMA Winter Academic Conference.
LibreCat
2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 41338
Salonen, A., Terho, H., Böhm, E., Virtanen, A., & Rajala, R. (2021). Engaging a product-focused sales force in solution selling: interplay of individual- and organizational-level conditions. Journal of the Academy of Marketing Science, 49(1), 139–163. https://doi.org/10.1007/s11747-020-00729-z
LibreCat
| DOI
2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 41337
Garnefeld, I., Krah, T., Böhm, E., & Gremler, D. D. (2021). Online reviews generated through product testing: can more favorable reviews be enticed with free products? Journal of the Academy of Marketing Science, 49(4), 703–722. https://doi.org/10.1007/s11747-021-00770-6
LibreCat
| DOI