Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

9037 Publications


2020 | Encyclopedia Article | LibreCat-ID: 33936
Adalbert Stifter
M. Famula, in: N. Otto Eke (Ed.), Vormärz Handbuch, Aisthesis, Bielefeld, 2020, pp. 931–937.
LibreCat
 

2020 | Encyclopedia Article | LibreCat-ID: 33937
Ästhetik
M. Famula, in: N. Otto Eke (Ed.), Vormärz Handbuch, Aisthesis, Bielefeld, 2020, pp. 502–509.
LibreCat
 

2020 | Encyclopedia Article | LibreCat-ID: 33934
Mutiger Mensch
M. Famula, in: M. Stingelin, U. Weber, A. Mauz (Eds.), Friedrich Dürrenmatt Handbuch. Leben – Werk – Wirkung, Metzler, Stuttgart, 2020, pp. 276–278.
LibreCat
 

2020 | Book | LibreCat-ID: 35081
Unterrichtsentwicklung und Unterrichtsgestaltung
K. Guthöhrlein, C. Lindmeier, D. Laubenstein, Unterrichtsentwicklung und Unterrichtsgestaltung, Kohlhammer, Stuttgart, 2020.
LibreCat
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 35209
Entwicklung und psychometrische Evaluation eines Fragebogens zur Erfassung subjektiver Definitionen von Inklusion (FEDI)
L. Egener, D. Scheer, D. Laubenstein, C. Meizer, in: M. Grosche, J. Decristan, K. Urton, N.C. Jansen, G. Bruns, B. Ehl (Eds.), Sonderpädagogik Und Bildungsforschung - Fremde Schwestern?, Bad Heilbrunn, 2020, pp. 198–204.
LibreCat
 

2020 | Book (Editor) | LibreCat-ID: 18455
Grammatik entdecken (Praxis Deutsch 282)
A. Müller, D. Tophinke, eds., Grammatik entdecken  (Praxis Deutsch 282), 2020.
LibreCat
 

2020 | Journal Article | LibreCat-ID: 18147
Installationskunst beschreiben. Die Grammatik des Lokalisierens entdecken
D. Tophinke, Praxis Deutsch 282 (2020) 53–57.
LibreCat
 

2020 | Journal Article | LibreCat-ID: 18149
Grammatik entdecken (Basisartikel)
A. Müller, D. Tophinke, Praxis Deutsch 282 (2020) 4–13.
LibreCat
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 26631
Sichtweisen von Grundschullehrkräften auf die Qualität inklusiven Unterrichts
G. Görel, N. Finke, F. Hellmich, in: N. Skorsetz, M. Bonanati, D. Kucharz (Eds.), Diversität und soziale Ungleichheit. Jahrbuch Grundschulforschung, Springer VS, Wiesbaden, 2020, pp. 287–291.
LibreCat | DOI
 

2020 | Journal Article | LibreCat-ID: 35770
Development and psychometric evaluation of an instrument measuring subjective definitions of inclusion (FEDI). International Journal of Inclusive Education.
D. Scheer, L. Egener, D. Laubenstein, C. Melzer, In: International Journal of Inclusive Education (2020).
LibreCat | Files available
 

Filters and Search Terms

department=36

Search

Filter Publications

Display / Sort

Export / Embed