Processing Multilingual Customer Contacts via Social Media

M. Geierhos, Y.S. Lee, M. Bargel, Arbeiten Zur Mehrsprachigkeit / Folge B 96 (2011) 219–222.

Download
No fulltext has been uploaded.
Journal Article | English
Author
Geierhos, MichaelaLibreCat ; Lee, Yeong Su; Bargel, Matthias
Publishing Year
Journal Title
Arbeiten zur Mehrsprachigkeit / Folge B
Volume
96
Page
219-222
ISSN
LibreCat-ID

Cite this

Geierhos M, Lee YS, Bargel M. Processing Multilingual Customer Contacts via Social Media. Arbeiten zur Mehrsprachigkeit / Folge B. 2011;96:219-222.
Geierhos, M., Lee, Y. S., & Bargel, M. (2011). Processing Multilingual Customer Contacts via Social Media. Arbeiten Zur Mehrsprachigkeit / Folge B, 96, 219–222.
@article{Geierhos_Lee_Bargel_2011, title={Processing Multilingual Customer Contacts via Social Media}, volume={96}, journal={Arbeiten zur Mehrsprachigkeit / Folge B}, author={Geierhos, Michaela and Lee, Yeong Su and Bargel, Matthias}, year={2011}, pages={219–222} }
Geierhos, Michaela, Yeong Su Lee, and Matthias Bargel. “Processing Multilingual Customer Contacts via Social Media.” Arbeiten Zur Mehrsprachigkeit / Folge B 96 (2011): 219–22.
M. Geierhos, Y. S. Lee, and M. Bargel, “Processing Multilingual Customer Contacts via Social Media,” Arbeiten zur Mehrsprachigkeit / Folge B, vol. 96, pp. 219–222, 2011.
Geierhos, Michaela, et al. “Processing Multilingual Customer Contacts via Social Media.” Arbeiten Zur Mehrsprachigkeit / Folge B, vol. 96, 2011, pp. 219–22.

Export

Marked Publications

Open Data LibreCat

Search this title in

Google Scholar