Grammatische Fähigkeiten deutschsprachiger Kinder zwischen vier und neun Jahren mit Fokus auf dem Kasuserwerb

T. Ulrich, in: U. Stitzinger, S. Salat, U. Lüdtke (Eds.), Language and Inclusion as an Opportunity?! Expertise and Innovation for Day-Care Centers, Schools and Practices, Idstein: Schulz Kirchner, 2016, pp. 185–191.

Download
No fulltext has been uploaded.
Book Chapter | English
Book Editor
Stitzinger, U; Salat, S; Lüdtke, U
Publishing Year
Book Title
Language and inclusion as an opportunity?! Expertise and innovation for day-care centers, schools and practices
Page
185-191
LibreCat-ID

Cite this

Ulrich T. Grammatische Fähigkeiten deutschsprachiger Kinder zwischen vier und neun Jahren mit Fokus auf dem Kasuserwerb. In: Stitzinger U, Salat S, Lüdtke U, eds. Language and Inclusion as an Opportunity?! Expertise and Innovation for Day-Care Centers, Schools and Practices. Idstein: Schulz Kirchner; 2016:185-191.
Ulrich, T. (2016). Grammatische Fähigkeiten deutschsprachiger Kinder zwischen vier und neun Jahren mit Fokus auf dem Kasuserwerb. In U. Stitzinger, S. Salat, & U. Lüdtke (Eds.), Language and inclusion as an opportunity?! Expertise and innovation for day-care centers, schools and practices (pp. 185–191). Idstein: Schulz Kirchner.
@inbook{Ulrich_2016, title={Grammatische Fähigkeiten deutschsprachiger Kinder zwischen vier und neun Jahren mit Fokus auf dem Kasuserwerb}, booktitle={Language and inclusion as an opportunity?! Expertise and innovation for day-care centers, schools and practices}, publisher={Idstein: Schulz Kirchner}, author={Ulrich, Tanja}, editor={Stitzinger, U and Salat, S and Lüdtke, U}, year={2016}, pages={185–191} }
Ulrich, Tanja. “Grammatische Fähigkeiten Deutschsprachiger Kinder Zwischen Vier Und Neun Jahren Mit Fokus Auf Dem Kasuserwerb.” In Language and Inclusion as an Opportunity?! Expertise and Innovation for Day-Care Centers, Schools and Practices, edited by U Stitzinger, S Salat, and U Lüdtke, 185–91. Idstein: Schulz Kirchner, 2016.
T. Ulrich, “Grammatische Fähigkeiten deutschsprachiger Kinder zwischen vier und neun Jahren mit Fokus auf dem Kasuserwerb,” in Language and inclusion as an opportunity?! Expertise and innovation for day-care centers, schools and practices, U. Stitzinger, S. Salat, and U. Lüdtke, Eds. Idstein: Schulz Kirchner, 2016, pp. 185–191.
Ulrich, Tanja. “Grammatische Fähigkeiten Deutschsprachiger Kinder Zwischen Vier Und Neun Jahren Mit Fokus Auf Dem Kasuserwerb.” Language and Inclusion as an Opportunity?! Expertise and Innovation for Day-Care Centers, Schools and Practices, edited by U Stitzinger et al., Idstein: Schulz Kirchner, 2016, pp. 185–91.

Export

Marked Publications

Open Data LibreCat

Search this title in

Google Scholar