Deutschdidaktik 2000–2018. Debatten – Entwicklungen – Perspektiven

J. Standke, E. Topalovic, eds., Deutschdidaktik 2000–2018. Debatten – Entwicklungen – Perspektiven, Vandenhoeck & Ruprecht GmbH & Co, KG, 2019.

Download
No fulltext has been uploaded.
Book (Editor) | Published | German
Editor
Publishing Year
Volume
66
LibreCat-ID

Cite this

Standke J, Topalovic E, eds. Deutschdidaktik 2000–2018. Debatten – Entwicklungen – Perspektiven. Vol 66. Vandenhoeck & Ruprecht GmbH & Co, KG; 2019. doi:10.14220/mdge.2019.66.1.0
Standke, J., & Topalovic, E. (Eds.). (2019). Deutschdidaktik 2000–2018. Debatten – Entwicklungen – Perspektiven (Vol. 66). Vandenhoeck & Ruprecht GmbH & Co, KG. https://doi.org/10.14220/mdge.2019.66.1.0
@book{Standke_Topalovic_2019, title={ Deutschdidaktik 2000–2018. Debatten – Entwicklungen – Perspektiven}, volume={66}, DOI={10.14220/mdge.2019.66.1.0}, publisher={Vandenhoeck & Ruprecht GmbH & Co, KG}, year={2019} }
Standke, Jan, and Elvira Topalovic, eds. Deutschdidaktik 2000–2018. Debatten – Entwicklungen – Perspektiven. Vol. 66. Vandenhoeck & Ruprecht GmbH & Co, KG, 2019. https://doi.org/10.14220/mdge.2019.66.1.0.
J. Standke and E. Topalovic, Eds., Deutschdidaktik 2000–2018. Debatten – Entwicklungen – Perspektiven, vol. 66. Vandenhoeck & Ruprecht GmbH & Co, KG, 2019.
Standke, Jan, and Elvira Topalovic, editors. Deutschdidaktik 2000–2018. Debatten – Entwicklungen – Perspektiven. Vandenhoeck & Ruprecht GmbH & Co, KG, 2019, doi:10.14220/mdge.2019.66.1.0.

Export

Marked Publications

Open Data LibreCat

Search this title in

Google Scholar