Aufbrüche – Fluchtwege. Musik in Weimar um 1800. Hg. von Helen Geyer und Thomas Radecke

A. Tumat, Die Musikforschung 59 (2006) 405–407.

Download
No fulltext has been uploaded.
Book Review | English
Publishing Year
Journal Title
Die Musikforschung
Volume
59
Issue
4
Page
405-407
LibreCat-ID

Cite this

Tumat A. Aufbrüche – Fluchtwege. Musik in Weimar um 1800. Hg. von Helen Geyer und Thomas Radecke. Die Musikforschung. 2006;59(4):405-407.
Tumat, A. (2006). Aufbrüche – Fluchtwege. Musik in Weimar um 1800. Hg. von Helen Geyer und Thomas Radecke. In Die Musikforschung (Vol. 59, Issue 4, pp. 405–407). Bärenreiter.
@article{Tumat_2006, place={Kassel}, title={Aufbrüche – Fluchtwege. Musik in Weimar um 1800. Hg. von Helen Geyer und Thomas Radecke}, volume={59}, number={4}, journal={Die Musikforschung}, publisher={Bärenreiter}, author={Tumat, Antje}, year={2006}, pages={405–407} }
Tumat, Antje. “Aufbrüche – Fluchtwege. Musik in Weimar Um 1800. Hg. von Helen Geyer Und Thomas Radecke.” Die Musikforschung. Kassel: Bärenreiter, 2006.
A. Tumat, “Aufbrüche – Fluchtwege. Musik in Weimar um 1800. Hg. von Helen Geyer und Thomas Radecke,” Die Musikforschung, vol. 59, no. 4. Bärenreiter, Kassel, pp. 405–407, 2006.
Tumat, Antje. “Aufbrüche – Fluchtwege. Musik in Weimar Um 1800. Hg. von Helen Geyer Und Thomas Radecke.” Die Musikforschung, vol. 59, no. 4, Bärenreiter, 2006, pp. 405–07.

Export

Marked Publications

Open Data LibreCat

Search this title in

Google Scholar