Die Kritik der Politischen Ökonomie der Medien/Kommunikation: ein hochaktueller Ansatz

C. Fuchs, Publizistik 62 (2017) 255–272.

Journal Article | German
Publishing Year
Journal Title
Publizistik
Volume
62
Issue
3
Page
255-272
LibreCat-ID

Cite this

Fuchs C. Die Kritik der Politischen Ökonomie der Medien/Kommunikation: ein hochaktueller Ansatz. Publizistik. 2017;62(3):255-272. doi:https://doi.org/10.1007/s11616-017-0341-9
Fuchs, C. (2017). Die Kritik der Politischen Ökonomie der Medien/Kommunikation: ein hochaktueller Ansatz. Publizistik, 62(3), 255–272. https://doi.org/10.1007/s11616-017-0341-9
@article{Fuchs_2017, title={Die Kritik der Politischen Ökonomie der Medien/Kommunikation: ein hochaktueller Ansatz}, volume={62}, DOI={https://doi.org/10.1007/s11616-017-0341-9}, number={3}, journal={Publizistik}, author={Fuchs, Christian}, year={2017}, pages={255–272} }
Fuchs, Christian. “Die Kritik der Politischen Ökonomie der Medien/Kommunikation: ein hochaktueller Ansatz.” Publizistik 62, no. 3 (2017): 255–72. https://doi.org/10.1007/s11616-017-0341-9.
C. Fuchs, “Die Kritik der Politischen Ökonomie der Medien/Kommunikation: ein hochaktueller Ansatz,” Publizistik, vol. 62, no. 3, pp. 255–272, 2017, doi: https://doi.org/10.1007/s11616-017-0341-9.
Fuchs, Christian. “Die Kritik der Politischen Ökonomie der Medien/Kommunikation: ein hochaktueller Ansatz.” Publizistik, vol. 62, no. 3, 2017, pp. 255–72, doi:https://doi.org/10.1007/s11616-017-0341-9.
All files available under the following license(s):
Copyright Statement:
This Item is protected by copyright and/or related rights. [...]

Link(s) to Main File(s)
Access Level
Restricted Closed Access

Export

Marked Publications

Open Data LibreCat

Search this title in

Google Scholar