Tele-Medien: Telegrafie, Television

C. Bartz, J. Ruchatz, in: C. Liebrand, u.a. (Eds.), Einführung in die Medienkulturwissenschaft, Lit-Verlag, Köln, 2005, pp. 199–222.

Download
No fulltext has been uploaded.
Book Chapter | Published | German
Author
Bartz, ChristinaLibreCat; Ruchatz, Jens
Book Editor
Liebrand, Claudia
Corporate Editor
u.a.
Publishing Year
Book Title
Einführung in die Medienkulturwissenschaft
Page
199-222
LibreCat-ID

Cite this

Bartz C, Ruchatz J. Tele-Medien: Telegrafie, Television. In: Liebrand C, u.a., eds. Einführung in die Medienkulturwissenschaft. Lit-Verlag; 2005:199-222.
Bartz, C., & Ruchatz, J. (2005). Tele-Medien: Telegrafie, Television. In C. Liebrand & u.a. (Eds.), Einführung in die Medienkulturwissenschaft (pp. 199–222). Lit-Verlag.
@inbook{Bartz_Ruchatz_2005, place={Köln}, title={Tele-Medien: Telegrafie, Television}, booktitle={Einführung in die Medienkulturwissenschaft}, publisher={Lit-Verlag}, author={Bartz, Christina and Ruchatz, Jens}, editor={Liebrand, Claudia and u.a.}, year={2005}, pages={199–222} }
Bartz, Christina, and Jens Ruchatz. “Tele-Medien: Telegrafie, Television.” In Einführung in die Medienkulturwissenschaft, edited by Claudia Liebrand and u.a., 199–222. Köln: Lit-Verlag, 2005.
C. Bartz and J. Ruchatz, “Tele-Medien: Telegrafie, Television,” in Einführung in die Medienkulturwissenschaft, C. Liebrand and u.a., Eds. Köln: Lit-Verlag, 2005, pp. 199–222.
Bartz, Christina, and Jens Ruchatz. “Tele-Medien: Telegrafie, Television.” Einführung in die Medienkulturwissenschaft, edited by Claudia Liebrand and u.a., Lit-Verlag, 2005, pp. 199–222.

Export

Marked Publications

Open Data LibreCat

Search this title in

Google Scholar