‚[M]uch too terrible for representation‘. Musik und Geräusch in Matthew Lewis’ Melodram The Captive (1803)

A. Ricke, in: C. Hust, I. Rentsch, A. Stollberg (Eds.), Musik und das Unheimliche, München, 2023, pp. 241–256.

Download
No fulltext has been uploaded.
Book Chapter | Published | German
Book Editor
Hust, Christoph ; Rentsch, Ivana ; Stollberg, Arne
Publishing Year
Book Title
Musik und das Unheimliche
Page
241–256
LibreCat-ID

Cite this

Ricke A. ‚[M]uch too terrible for representation‘. Musik und Geräusch in Matthew Lewis’ Melodram The Captive (1803). In: Hust C, Rentsch I, Stollberg A, eds. Musik und das Unheimliche. ; 2023:241–256.
Ricke, A. (2023). ‚[M]uch too terrible for representation‘. Musik und Geräusch in Matthew Lewis’ Melodram The Captive (1803). In C. Hust, I. Rentsch, & A. Stollberg (Eds.), Musik und das Unheimliche (pp. 241–256).
@inbook{Ricke_2023, place={München}, title={‚[M]uch too terrible for representation‘. Musik und Geräusch in Matthew Lewis’ Melodram The Captive (1803)}, booktitle={Musik und das Unheimliche}, author={Ricke, Anna}, editor={Hust, Christoph and Rentsch, Ivana and Stollberg, Arne}, year={2023}, pages={241–256} }
Ricke, Anna. “‚[M]uch too terrible for representation‘. Musik und Geräusch in Matthew Lewis’ Melodram The Captive (1803).” In Musik und das Unheimliche, edited by Christoph Hust, Ivana Rentsch, and Arne Stollberg, 241–256. München, 2023.
A. Ricke, “‚[M]uch too terrible for representation‘. Musik und Geräusch in Matthew Lewis’ Melodram The Captive (1803),” in Musik und das Unheimliche, C. Hust, I. Rentsch, and A. Stollberg, Eds. München, 2023, pp. 241–256.
Ricke, Anna. “‚[M]uch too terrible for representation‘. Musik und Geräusch in Matthew Lewis’ Melodram The Captive (1803).” Musik und das Unheimliche, edited by Christoph Hust et al., 2023, pp. 241–256.

Export

Marked Publications

Open Data LibreCat

Search this title in

Google Scholar