Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

402 Publications


2021 | Book (Editor) | LibreCat-ID: 26816
Mildorf J, Bernaerts L, eds. Audionarratology: Lessons from Radio Drama. Ohio State University Press; 2021.
LibreCat
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 17347
Bäumer FS, Kersting J, Buff B, Geierhos M. Tag Me If You Can: Insights into the Challenges of Supporting Unrestricted P2P News Tagging. In: Audrius L, Rita B, Daina G, Vilma S, eds. Information and Software Technologies. Vol 1283. Communications in Computer and Information Science. Springer; 2020:368--382. doi:https://doi.org/10.1007/978-3-030-59506-7_30
LibreCat | Files available | DOI
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 20860
Strauß S, Schäfer-Althaus S. Transient Bodies, Bodies in Transition: An Introduction. In: Strauß S, Schäfer-Althaus S, eds. Transient Bodies in Anglophone Literature and Culture. Heidelberg: Winter; 2020:7-22.
LibreCat
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 20861
Strauß S. Ageing (Female) Bodies and Mortality in Eighteenth-Century Poetry. In: Strauß S, Schäfer-Althaus S, eds. Transient Bodies in Anglophone Literature and Culture. Heidelberg: Winter; 2020:205-226.
LibreCat
 

2020 | Journal Article | LibreCat-ID: 20862
Strauß S. Visualising Memory Loss and the Politics of Representation in Contemporary Portraiture. Journal for the Study of British Cultures. 2020;27(1):63-76.
LibreCat
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 22466
Meister D, Mindt I. Einleitung. In: Mobile Medien im Schulkontext. Vol 41. Medienbildung und Gesellschaft. Wiesbaden: Springer VS; 2020:1-6. doi:10.1007/978-3-658-29039-9
LibreCat | DOI
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 22467
Mindt I, Kaymak Y. Digitale Elemente im Englischunterricht. In: Meister D, Mindt I, eds. Mobile Medien im Schulkontext. Vol 41. Medienbildung und Gesellschaft. Springer VS; 2020:155-174. doi:https://doi.org/10.1007/978-3-658-29039-9_8
LibreCat | DOI
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 22470
Schmidt R, Dietrich N, Mindt I. Viele Wege führen nach Rom - Möglichkeiten und Modelle des Inverted-Classroom-Modells aus interdisziplinärer Sicht. In: Beißwenger M, ed. Digitale Innovationen Und Kompetenzen in Der Lehramtsausbildung. ; 2020. doi:10.17185/duepublico/73330
LibreCat | DOI
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 22472
Mindt I, Schmidt R, Beißwenger M, Dietrich N. Mit digitalen Arbeitsformen das Lernen bereichern: zur Gestaltung sinnstiftender Präsenzphasen mit dem Inverted-Classroom-Modell. In: Beißwenger M, Bulizek B, Gryl I, Schacht F, eds. Digitale Innovationen Und Kompetenzen in Der Lehramtsausbildung. Duisburg: Universitätsverlag Rhein-Ruhr; 2020:165-207. doi:10.17185/duepublico/73330
LibreCat | DOI
 

2020 | Book Chapter | LibreCat-ID: 22473
Mindt I, Schmidt R. Student engagement im Inverted Classrom. In: Brandhofer G, Buchner J, Freisleben-Teutscher C, Tengler K, eds. Tagungsband Zur Tagung Inverted Classroom and beyond 2020. BoD; 2020:1-16.
LibreCat
 

Filters and Search Terms

department=1

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: AMA

Export / Embed