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597 Publications
2022 | Journal Article | LibreCat-ID: 56293
Baumgarten, D., Irlacher, M., & Mayr‐Dorn, K. (2022). Internationalization strategies of multi‐product firms: The role of technology. Canadian Journal of Economics/Revue Canadienne d’économique, 55(4), 1929–1965. https://doi.org/10.1111/caje.12626
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| DOI
2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 15073
Bünnings, C., & Schiele, V. (2021). Spring Forward, Don’t Fall Back: The Effect of Daylight Saving Time on Road Safety. The Review of Economics and Statistics, 103(1), 165–176. https://doi.org/10.1162/rest_a_00873
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| DOI
2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 29152
Haake, C.-J., & Trockel, W. (2021). Socio-legal systems and implementation of the Nash solution in Debreu–Hurwicz equilibrium. Review of Economic Design. https://doi.org/10.1007/s10058-021-00278-z
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2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 22715
Gries, T., Redlin, M., & Zehra, M. (2021). Educational Assimilation of First-Generation and Second-Generation Immigrants in Germany. Journal of International Migration and Integration. https://doi.org/10.1007/s12134-021-00863-9
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| DOI
2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 23594
Redlin, M., & Gries, T. (2021). Anthropogenic climate change: the impact of the global carbon budget. Theoretical and Applied Climatology. https://doi.org/10.1007/s00704-021-03764-0
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| DOI
2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 33668
Gries, T., & Welfens, P. J. J. (2021). Testing as an approach to control the Corona epidemic dynamics and avoid lockdowns. International Economics and Economic Policy, 18(1), 1–24. https://doi.org/10.1007/s10368-021-00495-5
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| DOI
2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 33667
Gries, T., & Naudé, W. (2021). Extreme Events, Entrepreneurial Start-Ups, and Innovation: Theoretical Conjectures. Economics of Disasters and Climate Change, 5(3), 329–353. https://doi.org/10.1007/s41885-021-00089-0
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2021 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 39351
Heinze, E. (2021). Kollusion durch Plattformen - der Einfluss von Tank-Apps auf den Preiswettbewerb von Tankstellen in Deutschland.
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2021 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 39358
Rayhan, S. (2021). Big Data in Digital Markets - Challenges for Competition Policy to Protect Consumer Welfare.
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2021 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 39356
Joshan, S. (2021). Network Development of Low-Cost Carriers at German Airports.
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2021 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 39962
Ajredini, Z. (2021). Plattformgestaltungen auf digitalen Märkten - eine Analyse der Wohlfahrtseffekte.
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2021 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 40465
Kanne, N. (2021). Marktmachtmissbrauch digitaler Plattformen - eine Analyse anhand der zehnten Novelle des GWB.
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2021 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 40466
Klüppel, P. (2021). Marktmachtmissbrauch von Google – Eine wettbewerbspolitische Analyse.
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2021 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 40473
Yigitbas , O. (2021). Preisabsprachen in der Automobilindustrie - eine wettbewerbspolitische Analyse.
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2021 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 40470
Schulte, M. (2021). Facebooks digitale Währung - eine wettbewerbspolitische Analyse.
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2021 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 42317
N., N. (2021). Die Aufteilung der Barentsseegebiete mithilfe des Adjusted Winner Verfahrens bei asymmetrischen Machtverhältnissen. Universität Paderborn.
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2021 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 42315
N., N. (2021). Versionisierung von Serviceleistungen auf Videoplattformen. Universität Paderborn.
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2021 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 42321
N., N. (2021). Kindergarten Allocation through Matching Mechanisms. Universität Paderborn.
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2021 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 42309
N., N. (2021). Faire Profitverteilung in Energienetzwerken - eine spieltheoretische Analyse von Microgrids. Universität Paderborn.
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2021 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 42311
N., N. (2021). “First-Party-Content” auf zweiseitigen Märkten. Universität Paderborn.
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