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1647 Publications


2019 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 10277
Althaus, S. (2019). Optimizing Sales Channel Performance with Digital Experiments in the Crafting Industry. Universität Paderborn.
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2019 | Conference Paper | LibreCat-ID: 10284
Alshomary, M., Völske, M., Licht, T., Wachsmuth, H., Stein, B., Hagen, M., & Potthast, M. (2019). Wikipedia Text Reuse: Within and Without. In L. Azzopardi, B. Stein, N. Fuhr, P. Mayr, C. Hauff, & D. Hiemstra (Eds.), Advances in Information Retrieval (pp. 747–754). Cham: Springer International Publishing.
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2019 | Dissertation | LibreCat-ID: 10290
Gutt, D. (2019). Essays on Drivers and Economic Outcomes of Online-Reviews. Universität Paderborn. https://doi.org/10.17619/UNIPB/1-688
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2019 | Conference Abstract | LibreCat-ID: 13586
Seutter, J., & Neumann, J. (2019). Head over Feels? Differences in Online Rating Behavior for Utilitarian and Hedonic Service Aspects. In Proceedings of the 40th International Conference on Information Systems (ICIS). Munich, Germany.
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2019 | Conference Paper | LibreCat-ID: 13587
Gutt, D., Neumann, J., Jabr, W., & Kundisch, D. (2019). The App Updating Conundrum: Implications of Platform’s Rating Resetting on Developers’ Behavior. In Proceedings of the 40th International Conference on Information Systems (ICIS). Munich, Germany.
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2019 | Journal Article | LibreCat-ID: 4562
Hippert, B., Uhde, A., & Wengerek, S. T. (2019). Portfolio Benefits of Adding Corporate Credit Default Swap Indices: Evidence from North America and Europe. Review of Derivatives Research , 22(2), 203–259. https://doi.org/10.1007/s11147-018-9148-8
LibreCat | DOI
 

2019 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 8955
Kilic, M. (2019). Vertrauensbildung und Reputationssysteme auf digitalen B2B-Märkten - Ein klassifizierender Überblick.
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2019 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 9773
Yilmaz, M. (2019). Gib anderen dein Zuhause - Eine deskriptive Analyse der Ausbuchungsrate von Inseraten auf Airbnb.
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2019 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 13804
Lo Tauro, S. S. (2019). Worüber sprechen Ihre Kunden? Anwendung und Evaluation von Text Mining auf Online-Kundenbewertungen am Beispiel von Google Maps Reviews.
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2019 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 14541
Post, H. (2019). Haben B2B-Kunden auch Gefühle? Eine semantische Analyse von Online-Kundenbewertungen auf digitalen B2B-Märkten.
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2019 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 13446
Meier zu Wickern, J. (2019). The Digital CV - Ein Literaturüberblick über Onlien-Bewertungen in Online Labor Markets.
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2019 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 13575
Petrovic, B. (2019). Eine deskriptive Analyse der Verteilung von Online-Bewertungen auf digitalen B2B-Märkten.
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2019 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 13450
Schiller, L. (2019). Mechanismen zur Aggregation der Meinungen einer Crowd - Ein klassifizierender Literaturüberblick.
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2019 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 6627
Selig, M. J. (2019). The effects of driver variables on online review metrics: A meta-analysis.
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2019 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 12079
Althaus, M. (2019). Share at all Costs? Ein Literaturüberblick zur Privacy Risk Calculus Theory.
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2019 | Bachelorsthesis | LibreCat-ID: 10203
Rohde, L. (2019). Sozioökonomische Implikationen des Sharing Economy Trends.
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2019 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 15026
Bentfeld, B. (2019). Reputation in der Sharing Economy - Eine ökonometrische Analyse des Zusammenhangs zwischen Online-Bewertungen und Nachfrage am Beispiel von Airbnb.
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2019 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 10038
Agethen, C. H. (2019). Stoppt das Sharing? Ökonometrische Untersuchungen zur gesetzlichen Einschränkung von Airbnb.
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2019 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 11959
Wegener, M. (2019). It’s a match! - Entwicklung eines Ansatzes zur Identifikation von Cross-Listings auf Airbnb und TripAdvisor.
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2019 | Mastersthesis | LibreCat-ID: 13449
Gerzen, G. (2019). Do Online Ratings Matter in the Sharing Economy? Analyzing the Impact of Online Ratings on Demand on Airbnb.
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