Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

37005 Publications


2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 40568
Lopez Salas, Nieves, and Josep Albero. “CxNy: New Carbon Nitride Organic Photocatalysts.” Frontiers in Materials, vol. 8, Frontiers Media SA, 2021, doi:10.3389/fmats.2021.772200.
LibreCat | DOI
 

2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 40570
Kossmann, Janina, et al. “CuII/CuI Decorated N-Doped Carbonaceous Electrocatalysts for the Oxygen Reduction Reaction.” Journal of Materials Chemistry A, vol. 10, no. 11, Royal Society of Chemistry (RSC), 2021, pp. 6107–14, doi:10.1039/d1ta09459a.
LibreCat | DOI
 

2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 40569
Kossmann, Janina, et al. “Ultrahigh Water Sorption on Highly Nitrogen Doped Carbonaceous Materials Derived from Uric Acid.” Journal of Colloid and Interface Science, vol. 602, Elsevier BV, 2021, pp. 880–88, doi:10.1016/j.jcis.2021.06.012.
LibreCat | DOI
 

2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 40601
Klotzbier, Thomas Jürgen, et al. “An Interrater Reliability Study of Gait Analysis Systems with the Dual Task Paradigm in Healthy Young and Older Adults.” European Review of Aging and Physical Activity, vol. 18, no. 1, 17, Springer Science and Business Media LLC, 2021, doi:10.1186/s11556-021-00271-z.
LibreCat | DOI
 

2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 40598
Rudisch, Julian, et al. “Agreement and Consistency of Five Different Clinical Gait Analysis Systems in the Assessment of Spatiotemporal Gait Parameters.” Gait & Posture, vol. 85, Elsevier BV, 2021, pp. 55–64, doi:10.1016/j.gaitpost.2021.01.013.
LibreCat | DOI
 

2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 39794
Schroeder, René, et al. “Chancen des inklusionsorientierten Sachunterrichts für didaktisch-diagnostisches Handeln. Konzeptionelle und methodologisch-methodische Grundlagen eines forschungsbasierten Entwicklungsansatzes für die Lehrer*innenbildung.” QfI - Qualifizierung für Inklusion. Online-Zeitschrift zur Forschung über Aus-, Fort- und Weiterbildung pädagogischer Fachkräfte, vol. 3, no. 2, 2021, doi:10.21248/qfi.74.
LibreCat | DOI
 

2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 39809
Reh, Anne, et al. “Berufsspezifische Reflexionsprozesse durch Einzelfallarbeit im Projekt „Schule für alle": Analyse von zwei Praxisberichten mittels der Dokumentarischen Methode.” QfI - Qualifizierung für Inklusion, vol. 3, no. 1, 2021, doi:10.21248/qfi.56.
LibreCat | DOI
 

2021 | Book Chapter | LibreCat-ID: 39804
Kottmann, Brigitte. “Übergänge begleiten. Peer-Beratung beim Übergang für Lernende mit Förderbedarf.” Schule inklusiv - Vielfalt nutzen - Bildungsgerechtigkeit schaffen, edited by Bettina Streese and Rolf Werning, vol. 3, 2021, pp. 32–34.
LibreCat
 

2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 39814
Kottmann, Brigitte. “Rezension des Buches: "Sonderschule im Nationalsozialismus. Die Magdeburger Hilfsschule als Modell von Dagmar Hänsel (2019).” Zeitschrift für Heilpädagogik, vol. 4, no. 2021, 2021, pp. 211–12.
LibreCat
 

2021 | Book Chapter | LibreCat-ID: 35758
Meydani, Elnaz, et al. “Towards a Trust-Aware Item Recommendation System on a Graph Autoencoder with Attention Mechanism.” Lecture Notes in Information Systems and Organisation, Springer International Publishing, 2021, doi:10.1007/978-3-030-86797-3_5.
LibreCat | DOI
 

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: MLA

Export / Embed