Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

10429 Publications


2000 | Book Chapter | LibreCat-ID: 6223
Friedrich, A., Kabst, R., Rodehuth, M., & Weber, W. (2000). Job Rotation: An Empirical Analysis on the Utilization and Strategic Integration in European Companies. In C. Brewster, W. Mayrhofer, & M. Morley (Eds.), New Challenges for European Human Resource Management (pp. 56–71). Houndmills/Basingstoke: Macmillan Press.
LibreCat
 

2000 | Conference Paper | LibreCat-ID: 6691
Bendfeld, J., Bettenwort, G., Drilling, C., Gruffke, M., Ortjohann, E., Rump, S., & Voß, J. (2000). MODEL FOR EVALUATING MPP METHODS FOR GRID-CONNECTED PV PLANTS. In Proceedings of the 16th European Photovoltaic Solar Energy Congress and Exhibition, 1-5 May 2000, Glasgow United Kingdom.
LibreCat
 

2000 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7543
Kremer, H.-H., & Wilbers, K. (2000). Telekooperatives Lehren und Lernen - Erfahrungen aus dem virtuellen Seminar “WiPäd München - Köln.” In G. A. Straka, R. Bader, & P. F. E. Sloane (Eds.), Perspektiven der Berufs- und Wirtschaftspädagogik. Forschungsberichte der Sektion Berufs- und Wirtschaftspädagogik der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft - Frühjahrstagung 2000 (pp. 159–170). Opladen.
LibreCat
 

2000 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7550
Kremer, H.-H., & Sloane, P. F. E. (2000). Präzisierung: Fächer- und lernortübergreifende Ausbildungskonzepte. In P. F. E. Sloane (Ed.), Fächer- und lernortübergreifender Unterricht (FäLoU). Beiträge im Kontext des DFG-Schwerpunktprogramms “Lehr-Lern-Prozesse in der kaufmännischen Erstausbildung” (pp. 15–32). Markt Schwaben.
LibreCat
 

2000 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7555
Kremer, H.-H., & Sloane, P. F. E. (2000). Präzisierung: Entwicklungswege und -beispiel. In P. F. E. Sloane (Ed.), Fächer- und lernortübergreifender Unterricht (FäLoU). Beiträge im Kontext des DFG-Schwerpunktprogramms “Lehr-Lern-Prozesse in der kaufmännischen Erstausbildung” (pp. 33–44). Markt Schwaben.
LibreCat
 

2000 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7562
Kremer, H.-H., & Sloane, P. F. E. (2000). DFG-Projekt “FäLoU”: Evaluationskonzept. In P. F. E. Sloane (Ed.), Fächer- und lernortübergreifender Unterricht (FäLoU). Beiträge im Kontext des DFG-Schwerpunktprogramms “Lehr-Lern-Prozesse in der kaufmännischen Erstausbildung” (pp. 81–83). Markt Schwaben.
LibreCat
 

2000 | Conference Paper | LibreCat-ID: 7872
Engels, G., & Heckel, R. (2000). Graph Transformation as a Conceptual and Formal Framework for System Modeling and Model Evolution. In Proceedings of the 27th International Colloquium on Automata, Languages and Programming (ICALP 2000), Geneva (Switzerland) (Vol. 1853, pp. 127–150). Berlin/Heidelberg: Springer. http://dx.doi.org/10.1007/3-540-45022-X_12
LibreCat | DOI
 

2000 | Conference Paper | LibreCat-ID: 7877
Mehner, K., & Wagner, A. (2000). Visualizing the Synchronization of Java-Threads with UML. In Proceedings of the IEEE International Symposium on Visual Languages (VL 2000), Seattle (Washington) (pp. 199–206). Washington, DC, USA: IEEE Computer Society.
LibreCat
 

2000 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7670
Bliemel, F., & Eggert, A. (2000). Stärkt Customer Care die Kundenbeziehung? Eine kausalanalytische Untersuchung aus Kundensicht. In M. Bruhn & B. Stauss (Eds.), Jahrbuch für Dienstleistungsmanagement 2000 - Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich (pp. 197–211). Wiesbaden: Gabler.
LibreCat
 

2000 | Journal Article | LibreCat-ID: 7396
Engels, G., & Heckel, R. (2000). Graph Transformation and Visual Modeling Techniques. Bulletin of the EATCS, (71), 186–202.
LibreCat
 

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: APA

Export / Embed