Using comics in the classroom - The obvious way of creating a favourable learning environment?
N. Deane, D. Rumlich, in: M. Eisenmann, M. Hempel, C. Ludwig (Eds.), Medien Und Interkulturalität Im Fremdsprachenunterricht: Zwischen Autonomie, Kollaboration Und Konstruktion, Universitätsverlag Rhein-Ruhr, Duisburg, Germany, 2013, pp. 183–204.
Download
No fulltext has been uploaded.
Book Chapter
| English
Author
Deane, Neil;
Rumlich, DominikLibreCat
Book Editor
Eisenmann, Maria;
Hempel, Margit;
Ludwig, Christian
Department
Publishing Year
Book Title
Medien und Interkulturalität im Fremdsprachenunterricht: Zwischen Autonomie, Kollaboration und Konstruktion
Page
183-204
LibreCat-ID
Cite this
Deane N, Rumlich D. Using comics in the classroom - The obvious way of creating a favourable learning environment? In: Eisenmann M, Hempel M, Ludwig C, eds. Medien Und Interkulturalität Im Fremdsprachenunterricht: Zwischen Autonomie, Kollaboration Und Konstruktion. Duisburg, Germany: Universitätsverlag Rhein-Ruhr; 2013:183-204.
Deane, N., & Rumlich, D. (2013). Using comics in the classroom - The obvious way of creating a favourable learning environment? In M. Eisenmann, M. Hempel, & C. Ludwig (Eds.), Medien und Interkulturalität im Fremdsprachenunterricht: Zwischen Autonomie, Kollaboration und Konstruktion (pp. 183–204). Duisburg, Germany: Universitätsverlag Rhein-Ruhr.
@inbook{Deane_Rumlich_2013, place={Duisburg, Germany}, title={Using comics in the classroom - The obvious way of creating a favourable learning environment?}, booktitle={Medien und Interkulturalität im Fremdsprachenunterricht: Zwischen Autonomie, Kollaboration und Konstruktion}, publisher={Universitätsverlag Rhein-Ruhr}, author={Deane, Neil and Rumlich, Dominik}, editor={Eisenmann, Maria and Hempel, Margit and Ludwig, ChristianEditors}, year={2013}, pages={183–204} }
Deane, Neil, and Dominik Rumlich. “Using Comics in the Classroom - The Obvious Way of Creating a Favourable Learning Environment?” In Medien Und Interkulturalität Im Fremdsprachenunterricht: Zwischen Autonomie, Kollaboration Und Konstruktion, edited by Maria Eisenmann, Margit Hempel, and Christian Ludwig, 183–204. Duisburg, Germany: Universitätsverlag Rhein-Ruhr, 2013.
N. Deane and D. Rumlich, “Using comics in the classroom - The obvious way of creating a favourable learning environment?,” in Medien und Interkulturalität im Fremdsprachenunterricht: Zwischen Autonomie, Kollaboration und Konstruktion, M. Eisenmann, M. Hempel, and C. Ludwig, Eds. Duisburg, Germany: Universitätsverlag Rhein-Ruhr, 2013, pp. 183–204.
Deane, Neil, and Dominik Rumlich. “Using Comics in the Classroom - The Obvious Way of Creating a Favourable Learning Environment?” Medien Und Interkulturalität Im Fremdsprachenunterricht: Zwischen Autonomie, Kollaboration Und Konstruktion, edited by Maria Eisenmann et al., Universitätsverlag Rhein-Ruhr, 2013, pp. 183–204.