Schule als Gestaltungsaufgabe

B. Bloh, M. Bonsen, N. Berkemeyer, in: N. Berkemeyer, M. Bonsen, B. Harazd (Eds.), Perspektiven der Schulentwicklungsforschung, 2009, pp. 50–69.

Download
No fulltext has been uploaded.
Book Chapter | German
Author
Bloh, BeaLibreCat; Bonsen, M.; Berkemeyer, N.
Book Editor
Berkemeyer, N.; Bonsen, M.; Harazd, B.
Publishing Year
Book Title
Perspektiven der Schulentwicklungsforschung
Page
50-69
LibreCat-ID

Cite this

Bloh B, Bonsen M, Berkemeyer N. Schule als Gestaltungsaufgabe. In: Berkemeyer N, Bonsen M, Harazd B, eds. Perspektiven der Schulentwicklungsforschung. ; 2009:50-69.
Bloh, B., Bonsen, M., & Berkemeyer, N. (2009). Schule als Gestaltungsaufgabe. In N. Berkemeyer, M. Bonsen, & B. Harazd (Eds.), Perspektiven der Schulentwicklungsforschung (pp. 50–69).
@inbook{Bloh_Bonsen_Berkemeyer_2009, title={Schule als Gestaltungsaufgabe}, booktitle={Perspektiven der Schulentwicklungsforschung}, author={Bloh, Bea and Bonsen, M. and Berkemeyer, N.}, editor={Berkemeyer, N. and Bonsen, M. and Harazd, B.}, year={2009}, pages={50–69} }
Bloh, Bea, M. Bonsen, and N. Berkemeyer. “Schule als Gestaltungsaufgabe.” In Perspektiven der Schulentwicklungsforschung, edited by N. Berkemeyer, M. Bonsen, and B. Harazd, 50–69, 2009.
B. Bloh, M. Bonsen, and N. Berkemeyer, “Schule als Gestaltungsaufgabe,” in Perspektiven der Schulentwicklungsforschung, N. Berkemeyer, M. Bonsen, and B. Harazd, Eds. 2009, pp. 50–69.
Bloh, Bea, et al. “Schule als Gestaltungsaufgabe.” Perspektiven der Schulentwicklungsforschung, edited by N. Berkemeyer et al., 2009, pp. 50–69.

Export

Marked Publications

Open Data LibreCat

Search this title in

Google Scholar