Schriftliches Argumentieren. Zur Ontogenese konzessiver Argumentationskompetenz

S. Rezat, Didaktik Deutsch (2011) 50–67.

Download
No fulltext has been uploaded.
Journal Article | German
Publishing Year
Journal Title
Didaktik Deutsch
Issue
31
Page
50-67
LibreCat-ID

Cite this

Rezat S. Schriftliches Argumentieren. Zur Ontogenese konzessiver Argumentationskompetenz. Didaktik Deutsch. 2011;(31):50-67.
Rezat, S. (2011). Schriftliches Argumentieren. Zur Ontogenese konzessiver Argumentationskompetenz. Didaktik Deutsch, 31, 50–67.
@article{Rezat_2011, title={Schriftliches Argumentieren. Zur Ontogenese konzessiver Argumentationskompetenz}, number={31}, journal={Didaktik Deutsch}, author={Rezat, Sara}, year={2011}, pages={50–67} }
Rezat, Sara. “Schriftliches Argumentieren. Zur Ontogenese konzessiver Argumentationskompetenz.” Didaktik Deutsch, no. 31 (2011): 50–67.
S. Rezat, “Schriftliches Argumentieren. Zur Ontogenese konzessiver Argumentationskompetenz,” Didaktik Deutsch, no. 31, pp. 50–67, 2011.
Rezat, Sara. “Schriftliches Argumentieren. Zur Ontogenese konzessiver Argumentationskompetenz.” Didaktik Deutsch, no. 31, 2011, pp. 50–67.

Export

Marked Publications

Open Data LibreCat

Search this title in

Google Scholar