Methoden empirischer Bildungsforschung im Kontext Frühkindliche Bildung und Entwicklung

H. Gasteiger, J. Bruns, Universität Osnabrück, Center for Early Childhood Development and Education Research (CEDER), eds., Methoden empirischer Bildungsforschung im Kontext Frühkindliche Bildung und Entwicklung, 2018.

Book (Editor) | Published | German
Editor
Gasteiger, Hedwig; Bruns, JuliaLibreCat
Corporate Editor
Universität Osnabrück, Center for Early Childhood Development and Education Research (CEDER)
Publishing Year
LibreCat-ID

Cite this

Gasteiger H, Bruns J, Universität Osnabrück, Center for Early Childhood Development and Education Research (CEDER), eds. Methoden empirischer Bildungsforschung im Kontext Frühkindliche Bildung und Entwicklung.; 2018.
Gasteiger, H., Bruns, J., & Universität Osnabrück, Center for Early Childhood Development and Education Research (CEDER) (Eds.). (2018). Methoden empirischer Bildungsforschung im Kontext Frühkindliche Bildung und Entwicklung.
@book{Gasteiger_Bruns_Universität Osnabrück, Center for Early Childhood Development and Education Research (CEDER)_2018, title={Methoden empirischer Bildungsforschung im Kontext Frühkindliche Bildung und Entwicklung}, year={2018} }
Gasteiger, Hedwig, Julia Bruns, and Universität Osnabrück, Center for Early Childhood Development and Education Research (CEDER), eds. Methoden empirischer Bildungsforschung im Kontext Frühkindliche Bildung und Entwicklung, 2018.
H. Gasteiger, J. Bruns, and Universität Osnabrück, Center for Early Childhood Development and Education Research (CEDER), Eds., Methoden empirischer Bildungsforschung im Kontext Frühkindliche Bildung und Entwicklung. 2018.
Gasteiger, Hedwig, et al., editors. Methoden empirischer Bildungsforschung im Kontext Frühkindliche Bildung und Entwicklung. 2018.
All files available under the following license(s):
Copyright Statement:
This Item is protected by copyright and/or related rights. [...]

Link(s) to Main File(s)
Access Level
Restricted Closed Access

Export

Marked Publications

Open Data LibreCat

Search this title in

Google Scholar