Retourenmanagement zur Steigerung des Kundenwerts

I. Garnefeld, E. Boehm, L. Feider, in: Kundenwert, 2017, pp. 599--624.

Download
No fulltext has been uploaded.
Book Chapter | English
Author
Garnefeld, Ina; Boehm, Eva; Feider, Lena
Publishing Year
Book Title
Kundenwert
Page
599--624
LibreCat-ID

Cite this

Garnefeld I, Boehm E, Feider L. Retourenmanagement zur Steigerung des Kundenwerts. In: Kundenwert. ; 2017:599--624.
Garnefeld, I., Boehm, E., & Feider, L. (2017). Retourenmanagement zur Steigerung des Kundenwerts. In Kundenwert (pp. 599--624).
@inbook{Garnefeld_Boehm_Feider_2017, title={Retourenmanagement zur Steigerung des Kundenwerts}, booktitle={Kundenwert}, author={Garnefeld, Ina and Boehm, Eva and Feider, Lena}, year={2017}, pages={599--624} }
Garnefeld, Ina, Eva Boehm, and Lena Feider. “Retourenmanagement Zur Steigerung Des Kundenwerts.” In Kundenwert, 599--624, 2017.
I. Garnefeld, E. Boehm, and L. Feider, “Retourenmanagement zur Steigerung des Kundenwerts,” in Kundenwert, 2017, pp. 599--624.
Garnefeld, Ina, et al. “Retourenmanagement Zur Steigerung Des Kundenwerts.” Kundenwert, 2017, pp. 599--624.

Export

Marked Publications

Open Data LibreCat

Search this title in

Google Scholar