Participatory Research with Teachers - A Critical Analysis of Power Dynamics

R. Schmidt, in: A. Kornbach, C. Lammer, L. Magdeburg (Eds.), Transdisziplinäre Räume in Den Kulturwissenschaften, 1st ed., Verlag Herder GmbH, Freiburg im Breisgau, 2025, pp. 339–363.

Download
Restricted Participatory Research with Teachers.pdf 802.73 KB
Book Chapter | Published | English
Book Editor
Kornbach, Alina; Lammer, Christina; Magdeburg, Lena
Department
Publishing Year
Book Title
Transdisziplinäre Räume in den Kulturwissenschaften
Series Title / Volume
Interdisziplinäre Studien des Paderborner Graduiertenzentrums für Kulturwissenschaften
Volume
3
Page
339-363
LibreCat-ID

Cite this

Schmidt R. Participatory Research with Teachers - A Critical Analysis of Power Dynamics. In: Kornbach A, Lammer C, Magdeburg L, eds. Transdisziplinäre Räume in Den Kulturwissenschaften. Vol 3. 1st ed. Interdisziplinäre Studien des Paderborner Graduiertenzentrums für Kulturwissenschaften . Verlag Herder GmbH; 2025:339-363.
Schmidt, R. (2025). Participatory Research with Teachers - A Critical Analysis of Power Dynamics. In A. Kornbach, C. Lammer, & L. Magdeburg (Eds.), Transdisziplinäre Räume in den Kulturwissenschaften (1st ed., Vol. 3, pp. 339–363). Verlag Herder GmbH.
@inbook{Schmidt_2025, place={Freiburg im Breisgau}, edition={1}, series={Interdisziplinäre Studien des Paderborner Graduiertenzentrums für Kulturwissenschaften }, title={Participatory Research with Teachers - A Critical Analysis of Power Dynamics}, volume={3}, booktitle={Transdisziplinäre Räume in den Kulturwissenschaften}, publisher={Verlag Herder GmbH}, author={Schmidt, Rebecca}, editor={Kornbach, Alina and Lammer, Christina and Magdeburg, Lena}, year={2025}, pages={339–363}, collection={Interdisziplinäre Studien des Paderborner Graduiertenzentrums für Kulturwissenschaften } }
Schmidt, Rebecca. “Participatory Research with Teachers - A Critical Analysis of Power Dynamics.” In Transdisziplinäre Räume in Den Kulturwissenschaften, edited by Alina Kornbach, Christina Lammer, and Lena Magdeburg, 1st ed., 3:339–63. Interdisziplinäre Studien Des Paderborner Graduiertenzentrums Für Kulturwissenschaften . Freiburg im Breisgau: Verlag Herder GmbH, 2025.
R. Schmidt, “Participatory Research with Teachers - A Critical Analysis of Power Dynamics,” in Transdisziplinäre Räume in den Kulturwissenschaften, 1st ed., vol. 3, A. Kornbach, C. Lammer, and L. Magdeburg, Eds. Freiburg im Breisgau: Verlag Herder GmbH, 2025, pp. 339–363.
Schmidt, Rebecca. “Participatory Research with Teachers - A Critical Analysis of Power Dynamics.” Transdisziplinäre Räume in Den Kulturwissenschaften, edited by Alina Kornbach et al., 1st ed., vol. 3, Verlag Herder GmbH, 2025, pp. 339–63.
Main File(s)
File Name
Participatory Research with Teachers.pdf 802.73 KB
Access Level
Restricted Closed Access
Last Uploaded
2025-05-12T11:17:31Z


Export

Marked Publications

Open Data LibreCat

Search this title in

Google Scholar